Wiadomości branżowe

Xella buduje, Xella bloguje

Xella Polska uruchomiła blog korporacyjny. Jego celem jest komentowanie wydarzeń, które będą miały wpływ na rynek materiałów i usług budowlanych, a także informowanie w mniej formalny sposób o nowych materiałach, technologiach i budownictwie energooszczędnym.Budujemy - http://blog.xella.pl/budujemy - jest pierwszym blogiem, który pojawił się na platformie blogów korporacyjnych Xelli. W swym założeniu jest on połączeniem blogu eksperckiego i uchylonego okna, przez które będzie można zaglądać w życie firmy. Co jednak bardziej istotne - jest początkiem programu samokształcenia, zmierzającego do szerszego wykorzystania blogów korporacyjnych jako kanału komunikacyjnego firmy.Nasi pracownicy to najlepsze źródło eksperckiej wiedzy o nowych technologiach i rynku budowlanym. Chcemy dzielić się tą

Xella Polska uruchomiła blog korporacyjny. Jego celem jest komentowanie wydarzeń, które będą miały wpływ na rynek materiałów i usług budowlanych, a także informowanie w mniej formalny sposób o nowych materiałach, technologiach i budownictwie energooszczędnym.

Budujemy – http://blog.xella.pl/budujemy – jest pierwszym blogiem, który pojawił się na platformie blogów korporacyjnych Xelli. W swym założeniu jest on połączeniem blogu eksperckiego i uchylonego okna, przez które będzie można zaglądać w życie firmy. Co jednak bardziej istotne – jest początkiem programu samokształcenia, zmierzającego do szerszego wykorzystania blogów korporacyjnych jako kanału komunikacyjnego firmy.

Nasi pracownicy to najlepsze źródło eksperckiej wiedzy o nowych technologiach i rynku budowlanym. Chcemy dzielić się tą wiedzą, a blog korporacyjny wydaje się być do tego najlepszym narzędziem. Będzie on świetnym uzupełnieniem naszej strategii obecności w Internecie, łącznikiem pomiędzy naszymi oficjalnymi serwisami, a także platformą do dyskusji – mówi Monika Rustecka odpowiedzialna w Xella Polska za marketing.

Blog będzie wykorzystywany jako uzupełnienie działań media relations, stanowiąc naturalne wypełnienie przestrzeni pomiędzy oficjalnymi komunikatami firmy. W tym celu zostanie zintegrowany z biurem prasowym, gdzie będą też wyświetlane najnowsze wpisy.

Mamy pełną świadomość trudności i zagrożeń, jakie wiążą się z prowadzeniem blogów korporacyjnych. Z jednej strony stoimy przed zadaniem merytorycznego zaangażowania w redagowanie blogów większej grupy osób z naszej firmy, z drugiej zaś wiemy, że takie działanie jest sprzeczne z kanonami komunikacji zakładającej, że w imieniu firmy wypowiada się rzecznik prasowy – mówi Monika Zgórska zajmująca się w Xelli działaniami PR.

Blog będzie redagował zespół kilku osób. Wesprze je początkowo redaktor bloga, który – wykorzystując propozycje tematów i robocze teksty – pomoże w redagowaniu wpisów. Docelowo coraz większa liczba wpisów będzie podpisywana imieniem i nazwiskiem autora, a poszczególni pracownicy będą mieli możliwość tworzenia także swoich własnych blogów. W miarę rozwoju projektu rozwijana będzie też polityka blogu, czyli zbiór zasad dla blogujących. Początkowa polityka blogu ogranicza się do jasno sprecyzowanego celu projektu.

A to już wiesz?  Poczuj, jak życie nabiera kolorów ? nowa kampania reklamowa marki Dulux
Zastosowany system blogowy to rozwiązanie Roller Weblogger, wykorzystywane przez takie korporacje, jak IBM i SUN Microsystems, który do wymagań projektu Xelli przystosowała firma netPR.pl.

###

Firma XELLA Polska Sp. z o.o. oferuje produkty marki YTONG i SILKA, stosowane w budownictwie mieszkaniowym. Produkcja materiałów odbywa się w 13 nowoczesnych zakładach na terenie całej Polski. Sprzedaż firma Xella prowadzi poprzez sieć dystrybucji na terenie całego kraju oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, obwód Kaliningradzki. W grupie zatrudnionych jest około 870 osób.

Więcej informacji w serwisach: www.xella.pl, www.xella20cm.pl, www.budowane.pl, www.portalrolniczy.pl.

Źródło Xella Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy