Data publikacji: 2016-02-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wieczór z AXO Light w Galerii Wnętrz HEBAN
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Heban, największa galeria ekskluzywnych mebli i oświetlenia w Warszawie zaprosiła 18 lutego do swojej siedziby dziennikarzy i blogerów, aby zaprezentować im włoską markę AXO Light.
Heban, największa galeria ekskluzywnych mebli i oświetlenia w Warszawie zaprosiła 18 lutego do swojej siedziby dziennikarzy i blogerów, aby zaprezentować im włoską markę AXO Light.
Wyjątkowy wieczór rozpoczął się od… podróży. Nie byle jakiej, bo odbytej w luksusowych autach zapewnionych przez Bawaria Motors. Nic dziwnego, że goście spotkania przybyli na miejsce w świetnych humorach. W salonie Heban powitali ich właściciel – Tomasz Waś oraz manager salonu, Bartosz Góralewski. Po krótkim spacerze po terenie galerii – a liczy ona niemal 3000 m2 – miło było zasiąść i wysłuchać prezentacji Patrycji Raczko-Fabisiak, agenta AXO Light w Polsce.
Pochodząca z okolic Wenecji firma kończy w tym roku 20 lat i niemal od początku swojego istnienia działa na polskim rynku. Co dla wielu osób może być zaskakującą informacją Polska jest piątym na świecie odbiorcą lamp AXO Light, a wyprzedają nas tylko tacy giganci jak Rosja, USA, Niemcy i oczywiście Włochy. Za co pokochaliśmy tak bardzo oświetlenie rodem ze Scorze? Krótka prezentacja szybko uświadomiła zgromadzonym tajniki sukcesu AXO Light. Wielość modeli lamp, zaskakujące wzornictwo, szybkość realizacji zamówień, funkcjonalność oraz wizualna lekkość – to wszystko sprawia, że chętnie są wybierane zarówno do domów prywatnych, jak i obiektów użyteczności publicznej.
Bestsellerem wśród lamp AXO Light na polskim rynku jest Muse – lekka lampa o metalowym stelażu konstrukcji klosza, pokrytego zdejmowanym tekstylnym pokrowcem. Podobna zasada przyświecała też projektantom Ukiyo i Necky.
Wiele osób kojarzy też Aurę – niezwykłą kulę ze szklanych "makaronów", która daje ogromne możliwości indywidualizacji poprzez kolor, rozmiar czy multiplikację formy. Jej godnym następca wydaje się Spillray – projekt Manuela Viviana, przypominający wiszące do góry nogami kieliszki. Dla AXO light projektują światowej sławy designerzy, tacy jak Karim Rashid, twórca rodziny lamp Nafir. Firma współpracuje też z młodymi, zdolnymi takimi jak pochodzący z Rosji Dima Loginoff. Trzeba przyznać, że zaprojektowana przez niego lampa Mountain View wywarła chyba największe wrażenie na uczestnikach spotkania. Szklana kula, kryjąca wewnątrz trójwymiarowy, górski pejzaż wymaga niezwykłych umiejętności od hutników, ale prezentuje się naprawdę rewelacyjnie. Inne godne uwagi nowości marki to Fedora, Meting Pot, Hoops i Aibu.
Obok lamp typowo domowych Axo Light oferuje też linię Lightecture dedykowaną do wnętrz publicznych. Lampy takie jak Bell, Skirt, Framework, Plumage, Layers, Anadem czy Velvet zachwycają ciekawymi kształtami i imponującymi niejednokrotnie rozmiarami.
Po prezentacji goście mieli czas na dalsze zwiedzanie ekspozycji, poczęstunek i pamiątkowe zdjęcia.
Z salonu wyszli nie tylko pełni wrażeń, ale także obdarowani upominkami od partnerów wieczoru. Gospodarze zaś zapowiedzieli, że wkrótce można spodziewać się kolejnych tego rodzaju spotkań w ich salonie.
Patronami medialnymi spotkania były Weranda i Damosfera, a jego partnerami Bawaria Motors – Dealer BMW, John Lemon, Ditta Zimmermann, Klinika Piękna Essence, Justyna Ołtarzewska, OKK!
i Ceramika Avant by Kabo & Pydo. Spotkanie prowadziła Olga Kisiel-Konopka – właścicielka OKK!
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom