Dom

Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc

Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc
Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród

Data publikacji: 2020-07-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc
Kategoria: LIFESTYLE, Dom

Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.

Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc LIFESTYLE, Dom - Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.

Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.

Dlaczego cały świat oszalał na punkcie laptopa z nadgryzionym jabłkiem? Co kieruje nas w stronę półek, na których stoją puszki z Coca-Colą? Dlaczego niektóre marki są bardziej rozpoznawalne od innych? Odpowiedź tkwi w relacjach i wartościach, które przekazują otoczeniu. Silna więź z odbiorcami to klucz do budowania trwałych fundamentów firmy, niezależnie od tego czy jesteśmy światowym gigantem, czy działamy lokalnie. Przykładem tego, że nie trzeba wywodzić się z Doliny Krzemowej, aby wcielić tę zasadę w życie jest marka 9design z wyposażeniem wnętrz, która właśnie wystartowała z nowym cyklem: Przyjaciele 9design.

Zostańmy przyjaciółmi!

Przyjaciele 9design to cykl, w którym marka przedstawia wspierających ją ludzi, dzięki którym w dużej mierze osiągnęła sukces i rozpoznawalność. W social mediach prezentowane są autorskie grafiki w formie moodboardów z ich autorskimi selekcjami produktów oraz krótkie komentarze dotyczące marki. Takie działania mają realny wpływ na budowanie zaangażowanej społeczności, ale stają się także drogowskazem dla klientów, którzy szukają inspiracji. Dotychczas udział w cyklu wzięła Ewa Mierzejewska, autorka bloga ewaiwnetrze.pl, ekspert z dziedziny sztuki i designu, prowadząca autorską audycję w Dzień Dobry TVN, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej oraz projektantka wnętrz Magdalena Miśkiewicz z Miśkiewicz Design. W zacnym gronie entuzjastów marki pojawił się także Łukasz Siwiec, fotograf i stylista wnętrz, związany z jednym z najbardziej prestiżowych magazynów kobiecych.

A to już wiesz?  Wieczór z AXO Light w Galerii Wnętrz HEBAN

 -W 9design najbardziej lubię różnorodność. Niezależnie jaki styl jest Ci bliski, zawsze znajdziesz tam coś, co dopełni Twoje wymarzone wnętrze: od produktów uznanych, luksusowych marek, po perełki z ofert niszowych producentów.  Wiele pięknych przedmiotów w jednym miejscu! – podkreśla Łukasz.

Niebawem w social mediach 9design pojawią się kolejne selekcje zaprzyjaźnionych redaktorów i gwiazd, w tym m.in. wybór Doroty Szelągowskiej, lubianej i rozpoznawalnej prowadzącej kilku popularnych programów telewizyjnych o tematyce wnętrzarskiej. A to dopiero początek!

Dream team

Marka to przede wszystkim ludzie: kompetentny zespół, który potrafi stworzyć doskonałą atmosferę, to skarb. A takim właśnie może pochwalić się 9design. Dzięki właściwemu podejściu do klientów, doradcy budują z nimi ciepłe relacje, pomagając odnaleźć się w gąszczu trendów i potrzeb, dając szansę na chwilę relaksu w ciągu dnia i sprawiając, że zakupy stają się bardzo przyjemnym doświadczeniem.

-Showroom 9design to miejsce, gdzie zawsze dobiorę piękne meble, lampy i dodatki do moich projektów. Cenię sobie szeroki wybór produktów i selekcję najlepszego wzornictwa, ale przede wszystkim ich profesjonalną obsługę. Wiem, że gdy odwiedzę showroom z moim Klientem, dostaniemy pyszną kawę i wyjdziemy pewni, że to był dobrze i produktywnie spędzony czas. 9design to więcej niż sklep – to jakość, elastyczne podejście, najwyższe standardy obsługi i ludzie z pozytywną energią – wyjaśnia Magdalena Miśkiewicz.

Wizytówką showroomu jest także dobrze zaprojektowana ekspozycja, która nie stroni od kontrastowych połączeń. Dzięki różnorodności stylów, każdy znajdzie tu coś dla siebie.

-Uwielbiam buszować wśród przedmiotów w różnych stylach, kolorach, kształtach. Ten eklektyzm uważam za największą zaletę 9design. Różnorodność pozwala stworzyć dom "żywy", oryginalny, niepodobny do innych – ocenia Ewa Mierzejewska.

W czasach coraz niższego zaufania do marek, które deklarują pewne wartości i obiecują sprostać potrzebom konsumentów 9design odwołuje się do swoich największych atutów: autentyczności, różnorodnej selekcji produktów i marek oraz ludzi. Zwłaszcza ten ostatni element reprezentowany przez zgrany zespół, zaangażowanych klientów i wspierających ją Przyjaciół sprawia, że 9design może pochwalić się przyjaznym wizerunkiem i „ludzką twarzą”, które zachęcają do interakcji i dołączenia do świata marki.

A to już wiesz?  Systemy preizolowane – co to takiego i dlaczego warto je stosować?

Więcej na: https://9design.pl

Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html

***Od początku istnienia 9design, czyli od 2009r., przyświeca idea stworzenia miejsca, które jest czymś więcej niż tylko sklepem internetowym. Miejsca pełnego przytulnego ciepła, w którym każdy czuje się dobrze… jak w domu! Wizytówką sklepu jest szeroki wybór oryginalnych mebli i dodatków uznanych światowych marek – m.in. Artemide, Le Klint, Flos, LZF, Zuiver czy HK Living. 9design śmiało wychodzi poza ramy standardowego sklepu i z dumą prezentuje kolekcje foteli, sof i tapicerowanych krzeseł wyprodukowanych wyłącznie na własne zamówienie.

9design to ponad 6 000 designerskich, wyselekcjonowanych mebli, lamp i dodatków i niezawodna obsługa klienta, która pomoże w zrealizowaniu każdej wizji.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc LIFESTYLE, Dom - Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy