Ubezpieczania mieszkaniowe Warty zdobyły po raz kolejny tytuł ?Dobry Produkt – Wybór Konsumentów?. Nagroda została przyznana na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby pytane o najlepsze produkty w kategorii ?Ubezpieczenia domu i mieszkania? najczęściej wskazywały ofertę Warty.
Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich ?Dobry Produkt 2013″ zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu – dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymały tytuł ?Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów”.
W kategorii ?Ubezpieczenia domu i mieszkania? najwyższą liczbę wskazań uzyskała oferta Warty.
Oferta ubezpieczeń mieszkaniowych Warty opiera się na dwóch produktach – Warta Dom oraz Warta Dom Komfort. Do obu produktów Warta dołącza bezpłatnie bardzo bogaty pakiet usług Home assistance.
Aby pomóc klientom lepiej oszacować posiadane mienie i zachęcić ich do ubezpieczania posiadanych rzeczy, Warta udostępniła pod koniec ubiegłego roku internetową aplikację – Wartomierz – służącą do oszacowania wartości rzeczy w domu lub mieszkaniu. Za wprowadzenie Wartomierza Warta została wyróżniona przez Gazetę Ubezpieczeniową za promowanie działań high-tech oraz zachęcanie klientów do lepszego zabezpieczania dobytku.