Wiadomości branżowe

Ubezpieczenia mieszkaniowe w reklamie Proama

Ubezpieczenia mieszkaniowe w reklamie Proama
Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Obecnie ubezpieczyciel promuje ubezpieczenia mieszkaniowe.W nowym spocie Proama pokazuje szeroki i elastyczny zakres ubezpieczenia mieszkaniowego i pomoc Osobistego Doradcy w jego wyborze.- W Proama wiemy, że dla każdego ważny jest dom, dlatego szczegółowo przyjrzeliśmy się potrzebom klientów w tym zakresie - mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama. – Nasz Osobisty Doradca dopasuje ubezpieczenie mieszkania do potrzeb każdego klienta – czy ma mieszkanie czy dom, jest właścicielem czy wynajmuje, potrzebuje szerszego czy węższego zakresu ochrony, co podkreślamy w reklamie.W spocie, podobnie jak i we wcześniejszych odsłonach, Proama zachęca do kontaktu telefonicznego z Osobistym Doradcą, dostępnym pod numerem 815 815 815 lub do odwiedzenia dobrego Agenta.Kampania prowadzona jest we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych: TVP 1 i 2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.  Kreacje do telewizji przygotowała Agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom, a za kampanię w Internecie czyli

Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Obecnie ubezpieczyciel promuje ubezpieczenia mieszkaniowe.

W nowym spocie Proama pokazuje szeroki i elastyczny zakres ubezpieczenia mieszkaniowego i pomoc Osobistego Doradcy w jego wyborze.

– W Proama wiemy, że dla każdego ważny jest dom, dlatego szczegółowo przyjrzeliśmy się potrzebom klientów w tym zakresie – mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama. ? Nasz Osobisty Doradca dopasuje ubezpieczenie mieszkania do potrzeb każdego klienta ? czy ma mieszkanie czy dom, jest właścicielem czy wynajmuje, potrzebuje szerszego czy węższego zakresu ochrony, co podkreślamy w reklamie.

W spocie, podobnie jak i we wcześniejszych odsłonach, Proama zachęca do kontaktu telefonicznego z Osobistym Doradcą, dostępnym pod numerem 815 815 815 lub do odwiedzenia dobrego Agenta.

Kampania prowadzona jest we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych: TVP 1 i 2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.  

Kreacje do telewizji przygotowała Agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom, a za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online – agencja Hypermedia Isobar.


Źródło Proama. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Pisuar KOŁO CERO będzie na Łódź Design Festival

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy