Data publikacji: 2015-09-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi wewnętrzne Black Red White w Ossie
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Black Red White zaprezentowało wiele nowości i trendów na nadchodzący rok podczas wewnętrznych targów, które odbyły się 22 września w Ossie.
Black Red White zaprezentowało wiele nowości i trendów na nadchodzący rok podczas wewnętrznych targów, które odbyły się 22 września w Ossie. W trakcie spotkania dla partnerów handlowych przedstawiono najnowsze propozycje mebli i priorytety biznesowe Grupy Black Red White na 2016 rok. Podczas spotkania rozdano również nagrody dla najlepszych kontrahentów.
Najświeższe propozycje od Black Red White to przede wszystkim meble kuchenne oraz meble skrzyniowe, które będą priorytetem firmy w najbliższym czasie. Jako lider wdrożeń i designu Black Red White będzie wprowadzać na rynek nową ofertę kuchni modułowych – premiera katalogu odbędzie się już w październiku 2015. Nowy asortyment to także szafy, które są niezbędne w każdym domu, a dzięki odświeżonej koncepcji wybór mebli do garderoby będzie jeszcze łatwiejszy. Kolejną innowacją w 2016 roku jest wprowadzenie nowych kolorów mebli – w odcieniach naturalnego dębu, jak w kolekcjach Pireus czy Bari, które nawiązują stylistyką do lat 70-tych.
W trakcie konferencji Zarząd przedstawił priorytety na 2016 rok. Przede wszystkim jest to kontynuacja rebrandingu marki, którego charakter oddaje nowe hasło przewodnie firmy – Moja Planeta. Dom. Ważnym elementem odświeżenia wizerunku jest modernizacja salonów firmowych oraz partnerskich, które projektowane są z myślą o wygodzie Klientów. Układ sklepów odzwierciedla pomieszczenia mieszkania dzięki boksom funkcyjnym i strefom funkcjonalnym – jest to doskonałe rozwiązanie dla osób poszukujących ciekawych aranżacji i pomysłów dla wnętrz swojego domu. Aby jeszcze bardziej sprostać wymaganiom Klientów, Black Red White wdraża nowy standard obsługi klienta.
Black Red White jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii meblarskiej w Polsce, dzięki czemu sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat rośnie. Segment mebli tapicerowanych zanotował sprzedaż wyższą aż o 63% w ciągu trzech ostatnich lat, co jest dużym osiągnięciem. O sukcesie marki na rynku polskim świadczy potrójne wyróżnienie Superbrands – jednego z najszerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce. Black Red White za zadanie stawia sobie pomoc w stworzeniu domu i realizowaniu jego wizji, indywidualnie dopasowanej do Klienta, proponując szeroki wybór mebli i dodatków do stworzenia miejsca idealnego wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska.
Podczas targów przyznano nagrody dla najlepszych kontrahentów aż w pięciu kategoriach: największa sprzedaż mebli kuchennych, największa sprzedaż mebli tapicerowanych wśród małych salonów, największa sprzedaż mebli tapicerowanych wśród dużych salonów, najpiękniejsze studio kuchni oraz największa metamorfoza sklepu.
Więcej informacji o Black Red White na stronie www.brw.com.pl
***********
Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.
Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom