Wiadomości branżowe

Sztuka na co dzień

Dobry design to podstawa rynkowego sukcesu. To także możliwość budowania wśród użytkowników sprzętu domowego własnego stylu. Z takiego właśnie założenia wychodzą projektanci Amica Wronki S.A., dzięki którym spółka od lat dostarcza na krajowy rynek AGD sprzęt będący połączeniem solidnych materiałów, zaawansowanych rozwiązań technologicznych i  co istotne interesującego wzornictwa. Dotyczy to także jesiennych nowości: płyty Inari oraz piekarników do zabudowy Scandium.Obydwa produkty wpisuję się doskonale w filozofię designu rozumianego, jako rodzaj języka. Uniwersalnego i bardzo zindywidualizowanego. Wydawałoby się, że kuchenny sprzęt nie może być nośnikiem głębszego przekazu. A jednak. Wzornictwo zastosowane w Scandium i Inari pokazuje jakimi drogami chodzi dzisiejsza kreacja a więc edukuje odbiorcę. Co więcej rynkowe debiuty Amiki są odpowiedzią na tezy podnoszone na międzynarodowych imprezach czy targach dotyczących szeroko rozumianego wzornictwa, jak choćby tegoroczna edycja łódzkiego Festiwalu Designu. Mottem imprezy są pytania. Jakie są nasze potrzeby i skąd się biorą? Jakie są nasze

Dobry design to podstawa rynkowego sukcesu. To także możliwość budowania wśród użytkowników sprzętu domowego własnego stylu. Z takiego właśnie założenia wychodzą projektanci Amica Wronki S.A., dzięki którym spółka od lat dostarcza na krajowy rynek AGD sprzęt będący połączeniem solidnych materiałów, zaawansowanych rozwiązań technologicznych i  co istotne interesującego wzornictwa. Dotyczy to także jesiennych nowości: płyty Inari oraz piekarników do zabudowy Scandium.


Obydwa produkty wpisuję się doskonale w filozofię designu rozumianego, jako rodzaj języka. Uniwersalnego i bardzo zindywidualizowanego. Wydawałoby się, że kuchenny sprzęt nie może być nośnikiem głębszego przekazu. A jednak. Wzornictwo zastosowane w Scandium i Inari pokazuje jakimi drogami chodzi dzisiejsza kreacja a więc edukuje odbiorcę. Co więcej rynkowe debiuty Amiki są odpowiedzią na tezy podnoszone na międzynarodowych imprezach czy targach dotyczących szeroko rozumianego wzornictwa, jak choćby tegoroczna edycja łódzkiego Festiwalu Designu. Mottem imprezy są pytania. Jakie są nasze potrzeby i skąd się biorą? Jakie są nasze oczekiwania? Czy wreszcie najważniejsze. Jakie są źródła inspiracji? Na większość z nich odpowiedzi znaleźć można właśnie we wzornictwie sprzętu AGD Amiki z łatwością odnajdującego się w minimalistycznych, ale także eleganckich i stylowych wnętrzach.


Nasz ofertę dedykujemy klientom ceniącym najwyższą jakość i nowoczesne wzornictwo. Jesteśmy świadomi tego, że dobry design to połączenie sztuki i filozofii. Dlatego zależy nam na propagowaniu ciekawego wzornictwa, także poza wymiarem konsumenckim. Stąd też staramy się by nasze produkty były nie tylko funkcjonalne, ale także i estetyczne. Chcemy by korzystający z nich na co dzień użytkownicy słyszeli co mówią do nich artyści. Co na nich oddziałuje. Dlaczego tak ważne w naszym życiu jest piękno, także dnia powszedniego – podkreśla Robert Drożyński, Manager ds. Komunikacji Marketingowej.


Rzeczywiście. Spójrzmy na design kuchennej płyty Inari. Jest prosty a zarazem intrygujący. Centrum pól indukcyjnych zaznaczone zostało małym trójkątem, co zdecydowanie przełamuje dotychczasowy trend w projektowaniu płyt. Projektanci zdecydowali się także nie oznaczać w żaden widoczny sposób pól grzejnych. Teraz można postawić garnek w dowolnym miejscu na płycie, a specjalny sensor wykryje obecność naczynia. Takie rozwiązanie gwarantuje elastyczność i daje poczucie swobody. Równie ciekawie prezentuje się piekarnik Scandium. Charakterystyczny dla współczesnego wzornictwa skandynawskiego minimalizm połączono tu z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Myśląc o tej estetyce projektanci Amiki pamiętali jednocześnie o nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązaniach technologicznych. Piekarniki wyposażono w wielofunkcyjne, nowoczesne programatory oraz ergonomiczne chowane pokrętła.  Funkcja Eco sprawia, że urządzenie wykorzystuje ciepło resztkowe, a niezwykle skuteczny system Aqualytic pozwala bez trudu usunąć wszelkie zabrudzenia z wnętrza piekarnika.

A to już wiesz?  Czwarty rozdział Olivia Business Centre: nowoczesność i społeczność

A więc łatwość użytkowania i estetyka wyglądu. W Amice udaje się te cechy łączyć. To ważne. O sile marki na rynku świadczy przecież zadowolenie klientów z używanych produktów. Kupując te oznaczone marką Amica konsumenci otrzymują sprzęt spełniający najwyższe normy jakości posiadający nieszablonowe, ciekawe wzornictwo. Doceniano to już nie raz. W 2009 roku Amika otrzymała po raz ósmy z rzędu wyróżnienie The Most Trusted Brand – Marki Godnej Najwyższego Zaufania, przyznawanej przez czytelników miesięcznika Przegląd Reader’s Digest. Warto nadmienić, że ankieta miała charakter spontanicznego wyboru, bez żadnych dodatkowych wskazań. Nagroda jest więc tym bardziej wartościowa. Buduje też świadomość marki Amica, jako producenta nowoczesnego i eleganckiego sprzętu AGD. Sprzętu, który na co dzień gwarantuje użytkownikom obcowanie z ciekawym, domowym designem. A może nawet ze sztuką. 


Przydatne linki:


www.amica.com.pl


www.mika.amica.pl


www.lodzdesign.com


 


 


 

Źródło Amica Wronki S. A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy