Wiadomości branżowe

Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL

Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL
Wysoką jakość produktów ROCKWOOL doceniono już po raz 8 z rzędu. Firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii producentów wełny mineralnej, potwierdzając swoją pozycję rynkowego lidera.Tytuł Budowlanej Marki Roku jest przyznawany już od dziewięciu lat. W tym czasie nagroda zdobyła prestiż i uznanie reprezentantów branży. O wynikach decydują wykonawcy, czyli ludzie o największym doświadczeniu w pracy z produktem. – Ze względu na swoją specyfikę, nagrodę można potraktować jak rynkowy papierek lakmusowy dla producentów oraz inwestorów. Ósmy tytuł z rzędu to dla nas sygnał, że nasze materiały cieszą się niesłabnącym zaufaniem Polaków. Właśnie z tego powodu przykładamy do tego wyróżnienia tak dużą wagę. Serdecznie dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy przyłożyli się swoją pracą do tego sukcesu – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.Swoją pozycję ROCKWOOL zawdzięcza m.in. dużemu zaangażowaniu w akcje edukacyjne, promujące rozwiązania efektywne energetycznie w budownictwie. Jedną z najnowszych inicjatyw firmy jest kampania „Więcej niż

Wysoką jakość produktów ROCKWOOL doceniono już po raz 8 z rzędu. Firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii producentów wełny mineralnej, potwierdzając swoją pozycję rynkowego lidera.

Tytuł Budowlanej Marki Roku jest przyznawany już od dziewięciu lat. W tym czasie nagroda zdobyła prestiż i uznanie reprezentantów branży. O wynikach decydują wykonawcy, czyli ludzie o największym doświadczeniu w pracy z produktem. ? Ze względu na swoją specyfikę, nagrodę można potraktować jak rynkowy papierek lakmusowy dla producentów oraz inwestorów. Ósmy tytuł z rzędu to dla nas sygnał, że nasze materiały cieszą się niesłabnącym zaufaniem Polaków. Właśnie z tego powodu przykładamy do tego wyróżnienia tak dużą wagę. Serdecznie dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy przyłożyli się swoją pracą do tego sukcesu ? komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Swoją pozycję ROCKWOOL zawdzięcza m.in. dużemu zaangażowaniu w akcje edukacyjne, promujące rozwiązania efektywne energetycznie w budownictwie. Jedną z najnowszych inicjatyw firmy jest kampania ?Więcej niż skała?, przybliżająca podstawowe wyróżniki skalnej wełny mineralnej: bezpieczeństwo pożarowe, odporność na wilgoć, komfort akustyczny oraz pewność inwestycji. ? Odpowiednia termoizolacja to nic innego, jak gwarancja wieloletnich oszczędności na kosztach ogrzewania. W przypadku skalnej wełny mineralnej, dochodzą do tego także inne korzyści. Dlatego warto o tym mówić ? podsumowuje Łukasz Glapa.

Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM ? Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Wyniki oparto o próbę ankietową, przeprowadzoną na reprezentatywnej próbie firm wykonawczych.

Źródło ROCKWOOL. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Działka w centrum Krakowa wystawiona na sprzedaż przez PKP

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy