nieruchomości

Space branding biura

Space branding biura
Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu

Data publikacji: 2017-08-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Space branding biura
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości

Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni.

Space branding biura BIZNES, Nieruchomości - Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni.

Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni. Przykład realizacji Advertis dla firmy FreeBox pokazuje, że nie zawsze trzeba decydować się na radykalną zmianę. Wystarczy klika prostych rozwiązań, aby nadać osobowość typowej przestrzeni biurowej.

Strefą, w której nośniki identyfikacji wizualnej powinny być szczególnie wyeksponowane jest recepcja. Wyraźne logo firmy umieszczone zostało na odpowiedniej wysokości w stosunku do drzwi wejściowych oraz lady recepcyjnej. Ostatnia litera logotypu, która przyjmuje jednocześnie funkcję sygnetu i może występować niezależnie, jest motywem przewodnim systemu identyfikacji wizualnej. Dlatego w strefie recepcyjnej obie wersje zostały umieszczone obok siebie. Wystarczy jedno spojrzenie i każdy odwiedzający firmę klient będzie wiedział z czym ma do czynienia napotykając symboliczną literę „X” w kolejnych przestrzeniach biura. Wszystkie nośniki komunikacji wizualnej utrzymane zostały w kolorystyce loga – czerni, bieli i limonkowej zieleni.

Myśląc o space brandingu biur nie powinniśmy skupiać się jedynie na ekspozycji logotypu. Ważne, aby w kreatywny sposób budować głębszy przekaz – za pomocą symboli, graficznych sugestii zobrazować działalność firmy – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis. Firma FreeBox zajmuje się produkcją zabudowy modułowej i kontenerowej, w tym sezonowych barów. Mając do dyspozycji logo firmy oraz pustą ścianę postawiliśmy na zabawę z formą i stworzyliśmy fototapetę z patternem, czyli motywem bardzo obecnie modnym w infografice.

Skoro zadbaliśmy już o właściwą ekspozycję logotypu i przekazaliśmy w warstwie wizualnej dziedzinę działalności firmy, warto pomyśleć o detalach, które pokażą osobowość marki
 – wartości, podejście do biznesu. Sezonowe realizacje firmy FreeBox kojarzą się z czasem wakacji, ferii, zabawy i wypoczynku. Stąd pomysł na wprowadzenie okładzin o fakturze naturalnego drewna oraz fototapety przedstawiającej plażowy krajobraz. Logo umieszczone na ścianie, niczym neon zostało podświetlone światłem LED, dzięki czemu prezentuje się stylowo i nowocześnie, a równocześnie jest nawiązaniem do outdoorowej działalności firmy.

A to już wiesz?  Czy dobra koniunktura na rynku mieszkaniowym utrzyma się

Oczywiście projektując rozwiązania dla biur nie można zapominać  o najważniejszej kwestii – komforcie pracowników. Odpowiednio dobrane meble,  magnetyczne tablice ze szkła suchościeralnego czy elementy ozdobne – takie jak plakaty – sprawiają, że biuro jest przyjazną przestrzenią, która wspiera kreatywność zespołu – podkreśla  Monika Gardasiewicz.

Siedziba FreeBox mieści się przy ul. Bagno 2 w Warszawie. Realizacja Adveris obejmująca projekt i wykonanie trwała miesiąc.

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Space branding biura BIZNES, Nieruchomości - Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni.
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy