Dom

Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers

Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers
Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer

Data publikacji: 2018-06-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers
Kategoria: LIFESTYLE, Dom

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb – Beckers Designer Collection.

Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers LIFESTYLE, Dom - Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection.

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb – Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.

– W całej kolekcji Beckers Designer Collection nawiązujemy do skandynawskiego sposobu życia i filozofii dobrego mieszkania, opartej przede wszystkim na pozytywnym samopoczuciu domowników. Dlatego też w spocie  postawiliśmy na codzienność pełną radości, domowego ciepła i dobrej zabawy. Jednocześnie tłem dla każdej sceny są kolory z naszej najnowszej linii farb, które pozwalają uzyskać harmonię i stworzyć przyjazną przestrzeń sprzyjającą osiągnięciu wewnętrznej równowagi ­– mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Spot w ramach najnowszej kampanii Beckers pojawi się w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Można go również obejrzeć pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Q6l2cTLSMzw. Nowa linia farb wspierana będzie także kampanią w Internecie, działaniami PR oraz w mediach społecznościowych marki.

Nowa kolekcja farb Beckers Designer Collection, wokół której prowadzona jest kampania, to paleta 25 kolorów, stanowiących bazę dla aranżacji sprzyjających wyciszeniu i wygodnemu życiu. Podzielona jest na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting oraz The Art of Simple, nawiązujących do różnych aspektów życia: harmonii, radości, sztuki bycia tu i teraz, refleksji oraz prostoty. Najnowsze farby to jednak nie tylko skandynawska kolorystyka, ale też i wysoka funkcjonalność. Posiadają one ceramiczną recepturę i najwyższą odporność na zabrudzenia. Są przy tym bezpieczne dla zdrowia, czego potwierdzeniem jest rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 

A to już wiesz?  Living Coral – jak kolor roku 2019 prezentuje się we wnętrzach

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers LIFESTYLE, Dom - Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy