Grupa Kapitałowa VOX konsekwentnie przebudowuje swój wizerunek, jednocząc w ramach idei By Human Touch działające w pokrewnych branżach marki. Owocem tych zmian są, powstające jak grzyby po deszczu, nowe salony sprzedaży. W najbliższy weekend VOX otworzy kolejny ? trzeci w ciągu ostatnich miesięcy ? salon w Warszawie.
Znajdujący się w podwarszawskich Jankach obiekt to efekt ewolucji, jaką w ostatnich latach przeszła marka Drzwi i podłogi VOX. ?Nasze salony mają być przyjazne ludziom. Chcemy by były miejscem spotkań i wzajemnych inspiracji architektów i klientów poszukujących nieszablonowych rozwiązań? ? tłumaczy Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.
Założeniom tym podporządkowana została cała przestrzeń salonu. Na architektów czeka tzw. kubik architekta przeznaczony do konsultacji projektów z klientami, klienci detaliczni mają zaś możliwość skorzystania z konfiguratora: pozwala on w intuicyjny sposób dobrać poszczególne elementy i kolorystykę wyposażenia wnętrza za pomocą ekranu dotykowego i specjalnej aplikacji. Salon w Jankach to miejsce przyjazne rodzinie: znalazło się tu miejsce zabaw dla dzieci, a także chillout room dla znużonych brakiem zdecydowania swoich drugich połówek.
O sile nowej odsłony VOX świadczy jednak przede wszystkim bogata oferta. W warszawskim salonie znalazło się mnóstwo nowości, w tym produkty dedykowane architektom. Mowa tu między innymi o luksusowych wykładzinach BIC, kolekcji winylowych i korkowych podłóg LICO, czy farbach Para.
Salon w Jankach to trzeci otwarty w ciągu ostatnich miesięcy salon firmy w Warszawie (w sumie w stolicy znajdują się już cztery). W najbliższy weekend na całą dostępną w salonie ofertę produktową będzie obowiązywała 20 procentowa zniżka.