Dom

Rozwój polskiej marki Malita Just Wood

Rozwój polskiej marki Malita Just Wood
Końcówka roku dla marki Malita Just Wood jest bardzo pracowita. Z jednej strony spora liczba wydarzeń w których biorą udział, a z drugiej – rozbudowywanie dystrybucji w całej

Data publikacji: 2016-12-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwój polskiej marki Malita Just Wood
Kategoria: LIFESTYLE, Dom

Końcówka roku dla marki Malita Just Wood jest bardzo pracowita. Z jednej strony spora liczba wydarzeń w których biorą udział, a z drugiej – rozbudowywanie dystrybucji w całej Polsce.

Rozwój polskiej marki Malita Just Wood LIFESTYLE, Dom - Końcówka roku dla marki Malita Just Wood jest bardzo pracowita. Z jednej strony spora liczba wydarzeń w których biorą udział, a z drugiej – rozbudowywanie dystrybucji w całej Polsce.

Końcówka roku dla marki Malita Just Wood jest bardzo pracowita. Z jednej strony spora liczba wydarzeń w których biorą udział, a z drugiej – rozbudowywanie dystrybucji w całej Polsce. Mimo, że żyjemy w czasach kiedy Internet wiedzie prym – młodzi projektanci stawiają na tradycyjne formy sprzedaży. Dlatego tak chętnie biorą udział w targach oraz budują sieć sprzedaży swoich projektów. Projekty Malita Just Wood można kupić już w pięciu miejscach.

Marka Malita Just Wood do tej pory obecna była w krakowskim showroomie Forum Designu, jednak od kilku tygodni projekty stolików i biurek dostępne są w czterech nowych miejscach:

Wrocław, ARCDEKO Wrocław – stolik ze szkłem śr. 90c/50(h)cm, drewno jesionowe, szkło błękitne, nogi drewniane koziołek.
Rybnik, Pracownia Mebla – stolik ze szkłem, śr. 78/46(h)cm, drewno jesionowe, szkło błękitne, nóżki hairpin legs.
Kraków, Rzeczy Same – stolik z mchem, wym. 72/62/50(h)cm, drewno akacji, mech zielony, nogi ramka białe.
Sopot, Noncomfort – biurko z orzecha europejskiego o wym. 120×46-63×75(h)cm, nogi w U stal nierdzewna szczotkowana.

 

„Ogromnie cieszy nas fakt, że nasze projekty dostępne są nie tylko online. Sami po sobie wiemy, jak istotne jest, aby przed zakupem zobaczyć, dotknąć produkt. Nasze projekty spotkały się ze sporym zainteresowaniem wśród naszych partnerów handlowych, co jest dla nas bardzo satysfakcjonujące. W najbliższym czasie planujemy dalsze rozbudowywanie naszej sieci sprzedaży i to stawiamy sobie za cel w 2017 roku, zaraz obok realizacji nowych projektów stolików, stołów oraz biurek” mówi Ela Malita, właścicielka Malita Just Wood.

A to już wiesz?  Beckers: małe, ale własne i stylowe mieszkanie dla singla

Malita Just Wood konsekwentnie rozwija swój koncept bazując na naturalnych materiałach, takich jak drewno czy mech. W swoich projektach inspirują się naturą, zwracają szczególną uwagę na jakość za co doceniają ich Klienci. Rok 2017 to nowe pomysły, nowe realizacje oraz dalszy rozwój marki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rozwój polskiej marki Malita Just Wood LIFESTYLE, Dom - Końcówka roku dla marki Malita Just Wood jest bardzo pracowita. Z jednej strony spora liczba wydarzeń w których biorą udział, a z drugiej – rozbudowywanie dystrybucji w całej Polsce.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy