Wiadomości branżowe

ROCKWOOL Budowlaną Firmą Roku 2012

ROCKWOOL Budowlaną Firmą Roku 2012
Przyznawany przez magazyn Builder tytuł Budowlanej Firmy Roku to jedno z bardziej istotnych wyróżnień w branży. Tytuł przyznaje się dynamicznym i stale rozwijającym swoją ofertę firmom, zajmującym najsilniejsze pozycje w swych sektorach rynkowych. Po raz kolejny, Budowlaną Firmą Roku został ROCKWOOL. Nagrody Builder przyznano 19 marca podczas uroczystej, dziesiątej już Gali Builder Awards w warszawskim hotelu Polonia Palace. Kapitułę konkursu tworzą redakcja i Rada Programowa miesięcznika. – To dla nas bardzo cenna nagroda. Potwierdza słuszność obranej przez firmę strategii, jest też dowodem uznania dla wszystkich osób tę strategię realizujących. W firmie ROCKWOOL dokładamy wszelkich starań, aby być dla naszych kontrahentów zaufanym i godnym polecenia partnerem biznesowym. Takie wyróżnienie jest najlepszym dowodem na to, że udaje się to nam osiągnąć – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.Swoją pozycję ROCKWOOL zawdzięcza m.in. dużemu zaangażowaniu w akcje edukacyjne, jak np. „6 paliwo”, promujące rozwiązania efektywne energetycznie w budownictwie. Jedną z ostatnich inicjatyw firmy jest kampania informacyjna „Więcej niż

Przyznawany przez magazyn Builder tytuł Budowlanej Firmy Roku to jedno z bardziej istotnych wyróżnień w branży. Tytuł przyznaje się dynamicznym i stale rozwijającym swoją ofertę firmom, zajmującym najsilniejsze pozycje w swych sektorach rynkowych. Po raz kolejny, Budowlaną Firmą Roku został ROCKWOOL.

Nagrody Builder przyznano 19 marca podczas uroczystej, dziesiątej już Gali Builder Awards w warszawskim hotelu Polonia Palace. Kapitułę konkursu tworzą redakcja i Rada Programowa miesięcznika. ? To dla nas bardzo cenna nagroda. Potwierdza słuszność obranej przez firmę strategii, jest też dowodem uznania dla wszystkich osób tę strategię realizujących. W firmie ROCKWOOL dokładamy wszelkich starań, aby być dla naszych kontrahentów zaufanym i godnym polecenia partnerem biznesowym. Takie wyróżnienie jest najlepszym dowodem na to, że udaje się to nam osiągnąć ? komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Swoją pozycję ROCKWOOL zawdzięcza m.in. dużemu zaangażowaniu w akcje edukacyjne, jak np. ?6 paliwo?, promujące rozwiązania efektywne energetycznie w budownictwie. Jedną z ostatnich inicjatyw firmy jest kampania informacyjna ?Więcej niż skała?, przybliżająca podstawowe wyróżniki skalnej wełny mineralnej: bezpieczeństwo pożarowe, ekologię, komfort akustyczny oraz pewność inwestycji. ? Odpowiednia termoizolacja to nic innego, jak gwarancja wieloletnich oszczędności na kosztach ogrzewania. W przypadku skalnej wełny mineralnej, dochodzą do tego także inne korzyści. Dlatego warto o tym mówić ? podsumowuje Łukasz Glapa.

Źródło ROCKWOOL. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Poprawa termoizolacji budynków - systemy ociepleń z kolorantami Ultra Cool

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy