Data publikacji: 2015-03-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Praktikomania w zwiastunach
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Szybka i mocna kosiarka, twarde i modne panele, szlifierka do zadań specjalnych oraz komfortowa kabina prysznicowa. Oto bohaterowie najnowszej odsłony Praktikomanii.
Dobrze znana konsumentom kampania powraca w prawdziwie hollywoodzkim stylu, promując produkty w festiwalowo niskich cenach.
Kreacja kampanii nawiązuje do konwencji zwiastunów i plakatów filmowych. Objęte promocją produkty z oferty Praktikera zostały przedstawione, jako gwiazdy kina, a sama stylistyka visuali i spotów telewizyjnych przywodzi na myśl znane kinowe hity.
Akcja, pod hasłem Praktiker przedstawia – Praktikomania, ma charakter ogólnopolski i obejmuje wszystkie markety Praktiker oraz sklep internetowy www.praktiker.pl. Głównym jej celem jest zwrócenie uwagi Klientów na specjalną ofertę cenową marketów Praktiker. Kampania potrwa do 31.03. Oś komunikacji stanowią 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVP tematyczne, TVN oraz kanały TVN Mix, Polsat Mix.
Kampanii towarzyszą również intensywne działania BTL obejmujące specjalnie opracowaną gazetkę promocyjną (dostępną w wersji online na www.praktiker.pl) oraz komunikację prowadzoną w marketach. Całość dopełnia dedykowana akcji kampania display realizowana na portalach horyzontalnych oraz w serwisie www.praktiker.pl.
Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (BTL), Katarzyna Bala (BTL), Katarzyna Skąpska (ATL i BTL) oraz Karolina Więckowska (kampania online). Akcję koordynuje Joanna Pietras.
Najnowsza odsłona Praktikomanii została zrealizowana we współpracy z nowo wybranymi, na drodze konkursów agencjami. Kreację kampanii, materiały ATL oraz POSM przygotowała agencja Red8 Advertising, która obecnie sprawuje również nadzór strategiczny nad komunikacją marki. Reżyserem spotu telewizyjnego z ramienia agencji Red8 Advertising jest Miguel Nieto. Za obsługę digitalową odpowiedzialna jest Agencja Saatachi&Saatachi. Gazetkę promocyjną opracowała Agencja ABC4BRANDS.
Planowanie i zakup mediów TV zrealizował dom mediowy Maxus, a działania w Internecie zaplanowała Agencja Codemedia. Komunikację PR prowadzi Agencja Kuźnia PR.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom