Data publikacji: 2019-07-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pocztówka z wakacji: Gdynia Design Days już niebawem!
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Gdynia Design Days, jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie designu, zbliża się wielkimi krokami. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest POLARYZACJA i jej wpływ na świat wzornictwa. Festiwal odbędzie się w dniach 6-14 lipca.
Gdynia Design Days, jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie designu, zbliża się wielkimi krokami. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest POLARYZACJA i jej wpływ na świat wzornictwa. Festiwal odbędzie się w dniach 6-14 lipca.
Podczas najbliższego spotkania, atrakcje zostały podzielone na sześć bloków tematycznych. Wśród nich znalazły się: POLARYZACJA, MODA, GRAFIKA, WZORNICTWO, MIASTO + ARCHITEKTURA oraz WNĘTRZA.
Polaryzacja – potrzeba dialogu
Hasło przewodnie – polaryzacja – jest związane ze zmianami zachodzącymi w społeczeństwie i stylu życia. Na stronie festiwalu możemy przeczytać o pogłębiających się różnicach oraz konieczności dyskusji między “dwoma biegunami”.
Konsumpcjonizm nie daje się pogodzić z minimalizmem, a uwielbienie piękna i perfekcjonizm z zyskującą zwolenników bezceremonialną brzydotą i niedoskonałością. Wysoka jakość kolekcjonerskich bibelotów, obiektów pożądania wąskiej grupy uprzywilejowanych estetów, stoi w kontrze do masowej produkcji jednorazowych przedmiotów codziennego użytku, płynących wartkim strumieniem prosto z azjatyckich linii produkcyjnych.
Celem organizatorów jest stworzenie przestrzeni wymiany zdań i dialogu między różnymi grupami społecznymi. Wśród poruszanych tematów pojawią się między innymi sztuczna inteligencja czy zdrowie psychiczne i fizyczne istot żywych w designie.
Spotkajmy się!
Ważnym miejscem na mapie festiwalu jest Punkt Informacyjny. Podczas tegorocznej edycji wraz z organizatorami stworzą go OKK! PR, redakcja portalu Magazif, Cosentino Polska oraz deweloper TPS Reapolis wraz z partnerami. Na odwiedzających stanowisko czeka nie tylko dobre wzornictwo, ale także upominki przygotowane przez KABO&PYDO i Ceramikę Avant, a także orzeźwiające napoje On Lemon. Agencja OKK! zaprasza również do wzięcia udziału w konkursach z designerskimi nagrodami.
Do zobaczenia!
Partnerzy: Cosentino Polska, TPS Reapolis, MAGAZIF, Atelier Mchu, Ceramika AVANT, LUMANNdesign, On Lemon
Więcej na: http://www.okkpr.pl/, https://www.cosentino.com/pl-pl/, http://magazif.pl/, https://www.tps.pl/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom