Dom

„Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel

„Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel
Firma Ospel, wiodący polski producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła kampanię wideo online promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji KARO. Akcja „Piękno detalu” ruszyła 8

Data publikacji: 2016-08-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel
Kategoria: LIFESTYLE, Dom

Firma Ospel, wiodący polski producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła kampanię wideo online promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji KARO. Akcja „Piękno detalu” ruszyła 8 sierpnia.

„Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel LIFESTYLE, Dom - Firma Ospel, wiodący polski producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła kampanię wideo online promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji KARO. Akcja „Piękno detalu” ruszyła 8 sierpnia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel LIFESTYLE, Dom - Firma Ospel, wiodący polski producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła kampanię wideo online promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji KARO. Akcja „Piękno detalu” ruszyła 8 sierpnia.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom

A to już wiesz?  Kolekcja MAHE LED – mobilne oświetlenie zewnętrzne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy