Data publikacji: 2016-09-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarta furtka dla designu.
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Wywiad udzielony podczas 9. edycji OKK! design przez Dariusza Wichera, dyrektora handlowego firmy Everspace
Jaka jest współczesna przestrzeń biurowa w polskich firmach jeśli chodzi o wzornictwo i ergonomię?
Dariusz Wicher, dyrektor handlowy w firmie Everspace: Trudno w tej kwestii generalizować. Klienci są różni. Dla większości liczy się wygląd biura, ale przy tym istotne są sprawy finansowe. Nasze zadanie polega na tym, aby pogodzić te dwie kwestie. Są klienci, którzy w pełni świadomie stawiają na dobre wzornictwo ze znajomością jego ceny. Coraz większa grupa naszych klientów jest świadoma istoty ergonomii i jej wpływu na zdrowie w dłuższej perspektywie. Dobre samopoczucie i jego oddziaływanie na jakość pracy to już nie są abstrakcyjne tematy.
Jak wygląda biuro współcześnie, a jaką widzi Pan przyszłość w kwestii urządzania wnętrz? Czy jest w nim miejsce na design i nowatorskie rozwiązania?
Współczesne biura są zdecydowanie coraz bardziej przyjazne. To ewoluuje, więc przyszłość jawi nam się w optymistycznych barwach. Firmy częściej stawiają na ergonomię i komfort pracy. Furtka dla designu i nowatorskich rozwiązań w naszym przekonaniu jest otwarta.
W czym specjalizuje się firma Everspace?
Specjalizujemy się w kompleksowym wyposażaniu wnętrz biurowych i użyteczności publicznej. Oferujemy meble gabinetowe, pracownicze, recepcyjne oraz szeroki wybór foteli i krzeseł obrotowych, konferencyjnych, audytoryjnych, kawiarnianych, wypoczynkowych, a także ścianki działowe i wykładziny. Firma powstała w 2010 r. więc jest stosunkowo młoda, ale tworzy ją zespół, który dysponuje wiedzą opartą na piętnastoletnim doświadczeniu w branży mebli biurowych.
Jaka filozofia przyświeca Państwa firmie?
Naszym celem jest znalezienie optymalnych rozwiązań dla wyposażanej przestrzeni, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta. Robimy wszystko, aby ta przestrzeń była ergonomiczna, inspirująca i przyjazna. Bardzo cenimy współpracę z architektami. Często wspólnie pokonujemy wszystkie etapy realizacji inwestycji.
Jakie marki macie w swojej ofercie i które z nich są Waszym znakiem rozpoznawczym?
Zależy nam na współpracy z firmami dbającymi o jakość i dobre wzornictwo, dlatego współpracujemy między innymi z fabrykami Profim, Bejot, Sitag, Noti – jeśli chodzi o siedziska biurowe, Balma, Wuteh, Mebelux, Mdd, DVO w kwestii mebli gabinetowych, pracowniczych, recepcyjnych oraz konferencyjnych. Natomiast w temacie wykładzin naszymi najważniejszymi dostawcami są Burmatex i Polflor.
Ile macie na swoim koncie realizacji i z których jesteście najbardziej dumni?
Jesteśmy zadowoleni z każdej realizacji. Zrealizowana inwestycja oznacza przejście przez wszystkie jej etapy i wypracowanie rozwiązań w pełni satysfakcjonujących klienta. Realizacje śmiało możemy liczyć już w tysiącach.
Kim są Wasi klienci? Z kim do tej pory współpracowaliście i na jakich klientach Wam szczególnie zależy?
Naszymi klientami są zarówno duże firmy, takie jak Coca Cola, TVN, Wirtualna Polska, PKP Intercity, Panattoni Europe, jak i firmy zatrudniające kilku pracowników. Każdy klient otrzymuje od nas stuprocentowe zaangażowanie w realizację. Oczywiście zależy nam na klientach po pierwsze świadomych, a co za tym idzie przekonanych do tego jak istotna w pracy jest ergonomia i po drugie potrafiących docenić dobre wzornictwo, ponieważ to daje nam satysfakcję i powód do dumy z realizacji.
Na co z Waszej strony mogą liczyć architekci i projektanci wnętrz?
Twórcy projektów mogą liczyć na realizację niemal każdej, nawet bardzo odważnej i nowatorskiej wizji przestrzeni. Nasza oferta to nie tylko meble fabryczne, ale również te realizowane przez stolarnię i wszelkie zabudowy nietypowe. Każdy architekt i projektant może liczyć również na wsparcie techniczne oraz koordynację prac na każdym etapie inwestycji. Prowadzimy uzgodnienia międzybranżowe oraz nadzór nad ekipami budowlanymi i wykończeniowymi. Zajmujemy się zamówieniami, koordynacją dostaw i projektami poszczególnych branż (elektryka, wentylacje, klimatyzacje, zatwierdzenia bhp i ppoż.).
Specjalizujecie się w nowoczesnych meblach gabinetowych i biurowych. Skąd pomysł na poszerzenie oferty o wykładziny?
Ten krok był niezbędny, abyśmy mogli mówić o kompleksowej obsłudze. Przekonaliśmy się wielokrotnie jak istotna jest spójność w przestrzeni biurowej tych elementów – mebli i wykładzin. Posiadając w ofercie wykładziny obiektowe oraz meble i siedziska biurowe pomagamy też architektom i projektantom w stworzeniu prezentacji dla inwestorów. Dzięki temu mogą oni przed podjęciem decyzji o zakupie przekonać się do walorów wykładziny i mebli oraz przetestować je.
Dziękuję za rozmowę.
OKK! design
OKK! design to cykl spotkań szkoleniowo-konferencyjnych skupiających się wokół dobrego wzornictwa, zapoczątkowany w 2012 r., którego autorką jest Olga Kisiel – Konopka, właścicielka agencji OKK. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z tą tematyką. Jest idealną przestrzenią do poszerzania wiedzy i kompetencji, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm kierujących swoje produkty do branży architektonicznej. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli różnych mediów. Najbliższe spotkanie odbędzie się 16.09.2016 MYSIA 3, Warszawa
www.okkpr.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom