Budownictwo

Nowe opakowania produktów Baumit dla marketów budowlanych

Nowe opakowania produktów Baumit dla marketów budowlanych
Nowe opakowania produktów Baumit dla marketów budowlanych Światowej klasy producent chemii budowlanej, firma Baumit wprowadza nowe opakowania dla swoich produktów dedykowanych marketom budowlanym. Tym samym

Nowe opakowania produktów Baumit dla marketów budowlanych

Światowej klasy producent chemii budowlanej, firma Baumit wprowadza nowe opakowania dla swoich produktów dedykowanych marketom budowlanym. Tym samym kilkanaście pozycji zyskało odświeżony wygląd, który poprawi ich identyfikację w przestrzeni sklepowej, a także ułatwi wykonawcom i inwestorom wybór właściwego rozwiązania.

Nowy wzór opakowań został zaprojekotwany w taki sposób, by był jak najbardziej czytelny dla odbiorców. Wyróżnia go atrakcyjna szata graficzna oraz duże zdjęcia, pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie przeznaczenia produktu.

Oprócz tak podstawowej kwestii jak duża, czytelna polska nazwa i kategoria produktu, na workach znajdziemy również informacje o korzyściach wynikających z jego zastosowania oraz piktogramy odwołujące się do najważniejszych cech danego wyrobu. To wszystko na froncie. Na odwrocie natomiast zarezerwowano miejsce m.in. na opis produktu, najważniejsze specyfikacje czy wskazówki dotyczące jego użycia, a także rekomendowane zastosowania. Nowe opakowania kolorystycznie odnoszą się do właściwej sobie rodziny produktowej, dzięki czemu utrzymany zostanie spójny wizerunek całej architektury asortymentowej marki.

– Projektując nowe opakowania celowaliśmy w lepszy komfort użytkowania naszych produktów oraz wygodę robienia zakupów, poprzez poprawę czytelności worków i ułatwienie szybkiego rozpoznania przeznaczenia oraz sposobu zastosowania produktu – mówi Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska. – Nowy design worków to także odpowiedź na coraz silniejszy trend sprzedaży w kanale DIY. Wylewki betonowe, masy samopoziomujące, betony to materiały, którymi oprócz fachowych wykonawców coraz częściej zainteresowani są również prywatni inwestorzy, decydujący się przeprowadzić remont we własnym zakresie. Mamy nadzieję, że nowa koncepcja opakowań z jednej strony poprawi identyfikację produktu w marketach budowlanych i uprości obsługę zamówień, z drugiej ułatwi wykonawcom i inwestorom wybór najwłaściwszego rozwiązania – dodaje.

www.baumit.com
www.facebook.com/BaumitPolska
Marka Baumit powstała w 1988 roku. Należy do austriackiego koncernu Schmid Industrie Holding i jest jednym z najbardziej znanych i cenionych brandów na światowym rynku budowlanym. Oddziały Baumit znajdują się w 27 krajach Europy oraz w Chinach. Od 25 lat firma jest obecna także w Polsce. Szczególnie silną pozycję na polskim rynku materiałów budowlanych, zdobyła w zakresie sprzedaży kompletnych systemów ociepleń budynków, tynków maszynowych (cementowo-wapiennych i gipsowych). Ponadto oferta produktowa Baumit obejmuje m.in. produkty do: układania płytek ceramicznych materiały do renowacji zabytków, a także masy samopoziomujące, jastrychy, wyprawy wierzchnie oraz zaprawy murarskie. Od początku siedzibą spółki jest Wrocław. Działalność podstawową przedsiębiorstwa realizują trzy zakłady produkcyjne: w Pobiedziskach k. Poznania, w Łowiczu oraz w Bełchatowie.

A to już wiesz?  Branżę budowlaną czeka kryzys? Eksperci nie mają wątpliwości

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy