Rok 2013 w Domu Mody Klif obfituje w zmiany. Po zakończonej modernizacji, centrum zmieniło swoje oblicze i regularnie powiększa ofertę o kolejne salony. Do tej pory w spisie najemców pojawiło się aż 10 nowych pozycji. Do końca roku ta liczba wzrośnie o kolejne, m.in. COS i H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home.
Dom Mody Klif to obowiązkowy punkt na warszawskiej mapie luksusowych zakupów. W uznanej galerii handlowej na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 butików prestiżowych marek. W tym roku, w ślad za niedawną spektakularną zmianą fasady i remontem wnętrz Klifu, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów, Centrum znacznie poszerzyło grono najemców. Pojawiły się cenione polskie i międzynarodowe marki odzieżowe jak: Gerry Weber, Napapijri, Tommy Hilfiger, Desaro czy Hera oraz oferujące biżuterię i akcesoria ? TOUS i Yes Prestige. Klienci mogą też zrobić zakupy w luksusowych Delikatesach Alma, w których funkcjonuje pierwsza w Polsce Aleja Szampańska. Do końca roku w Domu Mody Klif otwarte zostaną jeszcze COS (druga lokalizacja w stolicy i pierwszy salon w centrum handlowym w Warszawie) oraz H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home. W ofercie Klifu znajdzie się także salon Imperium, gdzie dostępna będzie m.in. marka Luisa Cerano. Do grona najemców Centrum dołączyły też Księgarnie Matras a już niedługo swój oddział otworzy łączący aptekę, drogerię i perfumerię Super-Pharm.
?Tak duża liczba nowych salonów na zakończenie 2013 roku pokazuje, że zmiany, które zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku dostrzegają nie tylko klienci, ale również najemcy? ? podkreśliła Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.
Nowe marki w 2013 roku: Delikatesy Alma, Desaro, Dolce Vita (w nowej, powiększonej odsłonie), COS, Gerry Weber, H&M z konceptem Home, Hera, Imperium, Księgarnie Matras, Napapijri, Tommy Hilfiger, Super-Pharm, Tous, Yes Prestige (drugi taki projekt, który został zrealizowany w Polsce). W marcu 2014 wielbicieli ekskluzywnych marek czeka wyjątkowa niespodzianka, swój salon otworzy Gratson z takimi markami jak: Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6, w którym kolekcje światowych marek będą mogły znaleźć zarówno wymagające panie, jak i modni panowie. Dodatkowo Dom Mody Klif rozwija zakres swoich usług. Obecnie poza bezpłatnym pakietem konsultacji profesjonalnych stylistek, konsultacji w zakresie doboru perfum w Perfumerii Quality Missala a także w zakresie stylizacji włosów u Rafała Miodka – właściciela salonu Miodek Hair House, można także skorzystać z poszerzonej bezpłatnej usługi concierge. Z jej pomocą można w Klifie zamówić bukiet kwiatów, zamówić miejsce w restauracji czy tez poprosić o zaniesienie zakupów do samochodu.
***
Dom Mody Klif to uznana i prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18 000 mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Liu Jo, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tous, Tru Trussardi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.W piątej i szóstej edycji projektu SUPERBRANDS marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuły Superbrands Polska! Dom Mody Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które dwukrotnie otrzymały to wyróżnienie.W kategorii ?Project of the Year ? Dom Mody Klif zdobył nagrodę CEE Retail Real Estate Awards 2012. Dom Mody Klif jako jedyna galeria został wyróżniony w kategorii ?Kampania Przebudowy/Rozbudowy/ Modernizacji Roku 2013 ? Marketing Centrum Handlowego Roku 2013? w konkursie PRCH Retail Awards 2013.
Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast zarządcą BNP Paribas Real Estate.