Wiadomości branżowe

Nowa siedziba Centrali Grupy Generali

Z początkiem maja br. zmienił się adres siedziby Centrali Grupy Generali w Polsce. Firma przeniosła swoją działalność z ul. Postępu 15, do sąsiedniego, nowo wybudowanego, nowoczesnego biurowca „Marynarska Point” przy ulicy Postępu 15B. Centrala Generali nadal mieści się więc w samym sercu biznesowej części warszawskiego Mokotowa, lecz obecnie w nowoczesnych i bardziej przestronnych wnętrzach oddanych do użytku przez firmę Skanska. Zmiana po 8 latachPoprzednia lokalizacja pełniła funkcję Centrali Grupy Generali od 8 lat. Wraz z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, rosnącą liczbą pracowników oraz skalą prowadzonej działalności Generali przenosi działalność swojej Centrali do nowego biurowca przy ulicy Postępu 15B.  - „Nowa siedziba Centrali zdecydowanie bardziej odpowiada potrzebom nowoczesnej i bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji jaką jest obecnie Generali. W ślad za rosnącymi udziałami w rynku idzie również wzrost zatrudnienia w naszej firmie. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy nasza kadra zwiększyła się o niemal 200 osób. Tak szybki rozwój niesie za sobą nowe wymogi lokalowe, nie wspominając już o zaletach

Z początkiem maja br. zmienił się adres siedziby Centrali Grupy Generali w Polsce. Firma przeniosła swoją działalność z ul. Postępu 15, do sąsiedniego, nowo wybudowanego, nowoczesnego biurowca „Marynarska Point” przy ulicy Postępu 15B. Centrala Generali nadal mieści się więc w samym sercu biznesowej części warszawskiego Mokotowa, lecz obecnie w nowoczesnych i bardziej przestronnych wnętrzach oddanych do użytku przez firmę Skanska. 

Zmiana po 8 latach
Poprzednia lokalizacja pełniła funkcję Centrali Grupy Generali od 8 lat. Wraz z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, rosnącą liczbą pracowników oraz skalą prowadzonej działalności Generali przenosi działalność swojej Centrali do nowego biurowca przy ulicy Postępu 15B.  

– „Nowa siedziba Centrali zdecydowanie bardziej odpowiada potrzebom nowoczesnej i bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji jaką jest obecnie Generali. W ślad za rosnącymi udziałami w rynku idzie również wzrost zatrudnienia w naszej firmie. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy nasza kadra zwiększyła się o niemal 200 osób. Tak szybki rozwój niesie za sobą nowe wymogi lokalowe, nie wspominając już o zaletach komfortu pracy w nowocześnie wyposażonym, „inteligentnym” biurowcu” – mówi Jacek Smolarek, Dyrektor Pionu Zasobów Ludzkich i Logistyki w Grupie Generali. 

Atrakcje wnętrz
Adaptując powierzchnię biurową do swoich potrzeb Generali starało się podkreślić włoskie pochodzenie firmy oraz międzynarodową skalę prowadzonej działalności. Piętra zajmowane przez Generali dekorowane są motywami nawiązującymi do architektury wybranych miast europejskich, gdzie Grupa Generali ma swoje przedstawicielstwa. Można, więc podziwiać panoramy oraz charakterystyczne detale budowli Wenecji, Triestu, Paryża, Londynu, Pragi, Zagrzebia oraz oczywiście Warszawy.  

– „Symbolicznym wystrojem wnętrz staraliśmy się nawiązywać również do kultury Włoch, kraju pochodzenia Grupy Generali. Wkrótce planujemy też otwarcie na parterze budynku ogólnie dostępnej dla mieszkańców Warszawy „Generali Cafe”, miejsca gdzie będzie można prowadzić rozmowy biznesowe delektując się najlepszą włoską kawą” – dodaje Jacek Smolarek. 

A to już wiesz?  Atrakcyjne powłoki dekoracyjne. Wyjątkowe wnętrza lokali mieszkalnych i użytkowych

Jedną z ważnych zalet obecnej siedziby Generali jest jej lokalizacja w jednym z najpopularniejszych centrów biurowych stolicy, sąsiedztwo głównych arterii komunikacyjnych i znakomity dostęp do środków transportu publicznego.   

Projekt inwestycyjny Skanska
Kompleks biurowy „Marynarska Point” został zrealizowany przez firmę Skanska, jednego z wiodących deweloperów działających na rynku usług budowlanych oraz projektów inwestycyjnych.  

„Marynarska Point” to nowoczesny kompleks biurowy o powierzchni 26 000 m2, spełniający wysokie wymagania stawiane budynkom inteligentnym. Systemy wentylacji i klimatyzacji zostały opracowane przez międzynarodową grupę inżynierów Skanska przy współudziale polskich naukowców. Wykorzystane zostały tutaj doświadczenia z realizacji innych projektów biurowych, których tylko w ciągu ostatniego dziesięciolecia stworzyliśmy w Europie Środkowej i Skandynawii kilkadziesiąt, o łącznej powierzchni  ponad 1 000 000 metrów kwadratowych” – mówi Michał Horodecki, dyrektor projektu ze strony Skanska.
Jestem przekonany, że nasi Najemcy będą mogli przez długie lata cieszyć się z zalet oferowanych przez Marynarska Point” – dodaje Michał Horodecki. 

Kompleks „Marynarska Point” jest budynkiem energooszczędnym i przyjaznym dla środowiska.
– „Każdy nasz projekt jest przed rozpoczęciem realizacji starannie oceniany, czy spełnia wysokie wymagania energooszczędności i przyjazności dla ludzi w nim pracujących. Oczywiście tak było również w przypadku Marynarska Point.” – dodaje Tomasz Augustyniak – Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami w firmie Skanska. 

Autorem koncepcji architektonicznej kompleksu biurowego „Marynarska Point” jest Michał Nocuń wraz z zespołem z biura architektonicznego Pro-Inwest.  

Więcej informacji udzielają: 

Paweł Wróbel – rzecznik prasowy
Grupa Generali
e-mail: [email protected]
ul: Postępu 15 B
02-676 Warszawa
tel: (+48 22) 543 07 01
faks: (+48 22) 543 08 94

Grzegorz Strutyński – Dyrektor Regionalny Skanska Property Poland,
Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
tel  (022) 653 84 05
www.skanska.com.pl 

Michał Horodecki – Dyrektor Projektu Marynarska Point,
tel  (022) 356 94 09
www.marynarska.pl

A to już wiesz?  Kredyt ratalny plus w mBanku

Źródło Grupa Generali. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy