Wiadomości branżowe

Nowa opcja promowania ofert w otoDom.pl: ?tytuł ogłoszenia?

Nowa opcja promowania ofert w otoDom.pl: ?tytuł ogłoszenia?
Serwis otoDom.pl udostępnił swoim Klientom możliwość nadawania tytułów wystawianym ogłoszeniom. To kolejna funkcjonalność, dająca lepszą możliwość promowania ofert w serwisieWprowadzenie opcji promowania ogłoszeń poprzez nadanie indywidualnego opisu ofercie to unikatowa funkcjonalność na polskim rynku ogłoszeniowym branży nieruchomości. Jako jedyni dajemy swoim Użytkownikom tak szeroką możliwość samodzielnego kształtowania i promowania swoich ofert – mówi Przemysław Kotwicki, kierownik serwisu otoDom.pl. - Każda osoba zamieszczająca ofertę w otoDom.pl ma teraz możliwość zainteresowania nią potencjalnych odbiorców w ciekawy i chwytliwy sposób.Aby skorzystać z nowej opcji, wystarczy w formularzu dodawania ogłoszenia w polu „Tytuł ogłoszenia” wpisać interesujący tytuł. Powinien być zwięzły i bezpośrednio wskazywać na atuty prezentowanej nieruchomości. Szczególne cenne są informacje, które określają najlepiej to, co jest wyjątkowe w ofercie, np. „zabytkowa kamienica” czy „przy lesie”, „ekskluzywny apartament”. W tytule można użyć do

Serwis otoDom.pl udostępnił swoim Klientom możliwość nadawania tytułów wystawianym ogłoszeniom. To kolejna funkcjonalność, dająca lepszą możliwość promowania ofert w serwisie


Wprowadzenie opcji promowania ogłoszeń poprzez nadanie indywidualnego opisu ofercie to unikatowa funkcjonalność na polskim rynku ogłoszeniowym branży nieruchomości.


Jako jedyni dajemy swoim Użytkownikom tak szeroką możliwość samodzielnego kształtowania i promowania swoich ofert – mówi Przemysław Kotwicki, kierownik serwisu otoDom.pl. – Każda osoba zamieszczająca ofertę w otoDom.pl ma teraz możliwość zainteresowania nią potencjalnych odbiorców w ciekawy i chwytliwy sposób.


Aby skorzystać z nowej opcji, wystarczy w formularzu dodawania ogłoszenia w polu „Tytuł ogłoszenia” wpisać interesujący tytuł. Powinien być zwięzły i bezpośrednio wskazywać na atuty prezentowanej nieruchomości. Szczególne cenne są informacje, które określają najlepiej to, co jest wyjątkowe w ofercie, np. „zabytkowa kamienica” czy „przy lesie”, „ekskluzywny apartament”. W tytule można użyć do 50 znaków.


Dodatkowe informacje dotyczące skutecznego korzystania z nowej opcji zawarte są
w Pomocy .


Nadawanie tytułu ofertom jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich ogłoszeniodawców.


 

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  DTZ analizuje koszty najmu powierzchni biurowych w 49 krajach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy