Data publikacji: 2016-07-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Morizon.pl wprowadza wizualizacje 3D – przełom na rynku ogłoszeń nieruchomości
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Portal nieruchomości Morizon.pl wprowadził na polski rynek przełomowe rozwiązanie w sposobie prezentacji ofert nieruchomości uruchamiając najnowszej generacji wirtualne wizualizacje 3D.
Portal nieruchomości Morizon.pl wprowadził na polski rynek przełomowe rozwiązanie w sposobie prezentacji ofert nieruchomości uruchamiając najnowszej generacji wirtualne wizualizacje 3D. Nowa usługa przygotowana w oparciu o wiodące rozwiązanie amerykańskiej firmy Matterport umożliwia w pełni realistyczne przeglądanie wnętrz nieruchomości bez konieczności fizycznych odwiedzin w danym lokalu. Przyszłość staje się rzeczywistością – oglądanie oferowanych do sprzedaży i wynajmu mieszkań jeszcze nigdy nie było tak łatwe i wygodne, jak teraz.
Po rewolucji, jaka dokonała się w minionej dekadzie, a której efektem było przeniesienie ogłoszeń o sprzedaży i wynajmie nieruchomości z prasy do Internetu, nadszedł czas na kolejną przełomową zmianę w branży – jest nią wprowadzenie realistycznych i wygodnych w obsłudze wizualizacji 3D. Jako pierwszy w Polsce prezentację przygotowaną w oparciu o najnowocześniejsze na rynku rozwiązanie firmy Matterport wprowadza serwis Morizon.pl.
Dzięki nowej usłudze każdy użytkownik serwisu Morizon.pl zainteresowany wystawionym do sprzedaży lub wynajęcia mieszkaniem może zajrzeć do jego wnętrza wprost ze swojego komputera, tabletu czy smartfona. „Wejście” do lokalu i rozejrzenie się po wszystkich jego pomieszczeniach nie wymaga już umawiania się z właścicielem, odbierania kluczy ani tym bardziej pokonywania często znacznych odległości. Tylko jeden klik dzieli klienta od znalezienia się w środku interesującego go mieszkania.
Oprócz wizualizacji prezentacja wzbogacona jest o fotorealistyczny plan 3D lokalu, co znacząco ułatwia w zorientowaniu się w rozkładzie i przydatności lokalu do potrzeb użytkownika.
Nowoczesna forma prezentacji mieszkań w serwisie Morizon.pl jest kolejnym krokiem na drodze do skrócenia i ułatwienia procesu zakupu/wynajmu nieruchomości. Po zapoznaniu się ze szczegółowymi opisami wybranych ofert, zainteresowany nimi klient może w każdej chwili do nich „wejść”.
Odbycie wirtualnych spacerów 3D radykalnie skraca czas potrzebny na wyselekcjonowanie tylko tych ofert, do których warto udać się osobiście. Niejednokrotnie pozwoli też wyeliminować taką potrzebę umożliwiając przeprowadzenie transakcji bez odwiedzania oferowanej nieruchomości.
Wyjątkowa wygoda i poczucie komfortu jakie nowa usługa daje zarówno klientom poszukującym jak i oferentom – osobom prywatnym, agencjom i deweloperom – pozwalają sądzić, że wirtualne spacery 3D szybko się upowszechnią i staną nieodłącznym elementem ogłoszeń nie tylko w serwisie Morizon.pl ale także w innych serwisach.
Projektowanie i udostępnianie użytkownikom innowacyjnych rozwiązań ułatwiających zakup i wynajem nieruchomości jest priorytetem naszej firmy – mówi Jarosław Święcicki, prezes Morizon SA. Jestem przekonany, że wizualizacje 3D, które Morizon.pl prezentuje jako pierwszy portal w Polsce, wkrótce staną się standardem, bez którego trudno będzie sobie wyobrazić dobre ogłoszenie.
Morizon.pl już udostępnia usługę prezentacji wirtualnych wizyt 3D swoim partnerom -agencjom nieruchomości i deweloperom, a wkrótce udostępni ją także ogłoszeniodawcom prywatnym. Usługa realizowana jest we współpracy z firmą Wnętrza 3D i na razie dostępna jest dla klientów w województwie mazowieckim.
Pierwsze oferty sprzedaży nieruchomości z wirtualnymi wizytami 3D można obejrzeć w serwisie Morizon.pl na stronie: http://www.morizon.pl/mieszkania/3d/
W razie dodatkowych pytań jestem do Państwa dyspozycji,
Marcin Drogomirecki | Morizon.pl
[email protected], kom. 602 649 550
Spółka Morizon SA to największy w Polsce niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych. Oprócz Morizon.pl do Grupy należą m.in. Domy.pl, Oferty.net, NoweInwestycje.pl i Komercyjne.pl. Portale Spółki generują ponad 3 mln wizyt miesięcznie. Na stałe Morizon SA współpracuje z ok. 4000 agencji nieruchomości i deweloperami. Firma rozwija także projekt Agencja5000 – oprogramowanie dla biur nieruchomości i deweloperów. Grupa Morizon w 2013 roku otrzymała wyróżnienie jako jedna z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej (Deloitte Technology Fast 50).
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości