Data publikacji: 2016-10-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Mój Nowy Sąsiad”
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Program lojalnościowy „Mój nowy sąsiad” powstał z inicjatywy wrocławskiego dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A. Akcja rozpoczęła się 17 października br. i trwać będzie do końca roku (31.12.2016 r.).
Program lojalnościowy „Mój nowy sąsiad” powstał z inicjatywy wrocławskiego dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A. Akcja rozpoczęła się 17 października br. i trwać będzie do końca roku (31.12.2016 r.). Program skierowany jest do klientów inwestycji WPBM, którzy polecą mieszkania dewelopera swoim znajomym. Program powstał w oparciu o ideę przyjaznego sąsiedztwa. Jego główny cel to stworzenie osiedli społecznie zaangażowanych.Program lojalnościowy „Mój nowy sąsiad” powstał z inicjatywy wrocławskiego dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A. Akcja rozpoczęła się 17 października br. i trwać będzie do końca roku (31.12.2016 r.). Program skierowany jest do klientów inwestycji WPBM, którzy polecą mieszkania dewelopera swoim znajomym. Program powstał w oparciu o ideę przyjaznego sąsiedztwa. Jego główny cel to stworzenie osiedli społecznie zaangażowanych.
Program „Mój nowy sąsiad” rozpoczął się 17.10.2016 i trwać będzie do 31.12.2016 r. Projekt dedykowany jest klientom Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Budowlanego „Mój Dom” S.A., którzy zakupili lub zakupią mieszkanie w trakcie trwania akcji. Program przewiduje stworzenie osiedli przyjaznych, gdzie mieszkańcy znają się, żyją w dobrych stosunkach i są społecznie zaangażowani.
„Mój nowy sąsiad” to idealna okazja dla wszystkich tych, którzy pragną mieć znajomych w swojej najbliższej okolicy. Program oparty jest na polecaniu inwestycji dewelopera. W ten sposób mieszkańcy osiedli WPBM będą mogli mieć swoich bliskich na wyciągnięcie ręki. Dodatkowym bonusem za polecenie mieszkania w swoim sąsiedztwie, jest nagroda pieniężna. Kiedy polecane mieszkanie zostanie zakupione, osoba, która zarekomendowała mieszkanie, otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 PLN. Ale to tylko jeden z argumentów, dla których warto się zaangażować. Kolejnym, kluczowym w całej zabawie, jest ten o przyjaznym sąsiedztwie.
Współczesny styl życia bardzo ogranicza spotkania z bliskimi. Coraz więcej naszego czasu poświęcamy na pracę, edukację i samorealizację. Dłużej pracujemy i przynosimy prace do domu, czego konsekwencją jest rozluźnianie więzi rodzinnych i społecznych. Świadomie czy nie, asymilujemy się od środowiska bliskich nam osób. Niekoniecznie dlatego, że tego chcemy, ale najzwyczajniej dlatego, że mamy dla nich coraz mniej czasu. Odpowiedzią na ten problem społeczny może być „przyjazne sąsiedztwo”. Takie, które znamy i możemy na nie liczyć. Idealnym rozwiązaniem byłoby, gdyby zaufana nam osoba mieszkała blisko nas, mogłaby mieć oko na mieszkanie podczas dłuższej nieobecności, wesprzeć w nagłej potrzebie czy przypilnować dzieci. Stąd pomysł na program „Mój nowy sąsiad”, który ma zachęcić klientów WPBM do rekomendacji swoich osiedli.
Potwierdzeniem potrzeby budowania więzi społecznych pomiędzy mieszkańcami danej inwestycji jest fakt, że sprzedawcy mieszkań odnotowują wzrost zainteresowania nieruchomościami, które posiadają części wspólne, które mają inicjować społeczną integrację. Na takich osiedlach powstają miejsca do wspólnego spędzania czasu – miejsce do grillowania, place zabaw, kąciki relaksu czy zewnętrzne siłownie.
Program „Mój nowy sąsiad” chce przybliżyć klientom WPBM ideę przyjaznego sąsiedztwa, w którym to jego członkowie znają się i chcą współpracować dla wspólnego dobra. Wszelkie reguły i szczegóły projektu są opisane w regulaminie akcji na stronie dewelopera: www.mojdom.com.pl w zakładce „Aktualności”, tytuł artykułu „Mój nowy sąsiad”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości