Wiadomości branżowe

Marka Dulux z kampanią reklamową

Marka Dulux z kampanią reklamową
„Czas na zmianę” to przewodnie hasło kampanii reklamowej Dulux, którą można zobaczyć na antenie największych stacji telewizyjnych. Celem kampanii jest dalsze zwiększenie świadomości marki oraz ugruntowanie jej pozycji jako eksperta w dziedzinie kolorów i lidera innowacji. Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w ubiegłym roku i odnoszącej sukcesy linii komunikacyjnej wzmacniającej wizerunek marki jako inicjatora pozytywnych zmian. Jest skierowana do konsumentów poszukujących inspiracji oraz innowacyjnych narzędzi ułatwiających wybór odpowiedniego koloru. Odbiorcy reklamy utożsamiają się z bohaterką spotu, która znudzona otaczającą ją szarością, pragnie zmienić coś w swoim życiu i wykreować nową jakość otaczającej ją przestrzeni. Za pomocą bogatego zestawu narzędzi doboru kolorów: Dulux Let’s Colour Studio dostępnych na stronie www.dulux.pl, wybiera odpowiedni odcień farby Dulux i – dodając koloru –

?Czas na zmianę? to przewodnie hasło kampanii reklamowej Dulux, którą można zobaczyć na antenie największych stacji telewizyjnych. Celem kampanii jest dalsze zwiększenie świadomości marki oraz ugruntowanie jej pozycji jako eksperta
w dziedzinie kolorów i lidera innowacji.

Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w ubiegłym roku i odnoszącej sukcesy linii komunikacyjnej wzmacniającej wizerunek marki jako inicjatora pozytywnych zmian. Jest skierowana do konsumentów poszukujących inspiracji oraz innowacyjnych narzędzi ułatwiających wybór odpowiedniego koloru.

 Odbiorcy reklamy utożsamiają się z bohaterką spotu, która znudzona otaczającą ją szarością, pragnie zmienić coś w swoim życiu i wykreować nową jakość otaczającej ją przestrzeni. Za pomocą bogatego zestawu narzędzi doboru kolorów: Dulux Let?s Colour Studio dostępnych na stronie www.dulux.pl, wybiera odpowiedni odcień farby Dulux i ? dodając koloru ? odmienia swoje życie. Tegoroczna odsłona kampanii Dulux promuje nową, interaktywną aplikację ? mobilną wersję Karty Kolorów Dulux. Spot można znaleźć na kanale marki na youtube:

www.youtube.com/DuluxLetsColorPolska

Karta Kolorów jest kolejną aplikacją Dulux Let?s Colour Studio ? zestawu interaktywnych narzędzi ułatwiających wybór koloru i inspirujących do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przy planowaniu wystroju wnętrz.

Za design Karty Kolorów (zarówno katalogu drukowanego, jak i mobilnych aplikacji) jest odpowiedzialna agencja 360 marketing.Za adaptację tegorocznego spotu telewizyjnego – agencja ArtGraph, za planowanie i zakup mediów ? MediaCom, a za działania Public Relations na polskim rynku ? agencja Ciszewski MSL.

Kampania potrwa przez cały sezon remontowy i swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę i Internet. 

Źródło Dulux. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Freixenet partnerem premiery perfum DARING ? Isabelli Rossellini

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy