?Czas na zmianę? to przewodnie hasło kampanii reklamowej Dulux, którą można zobaczyć na antenie największych stacji telewizyjnych. Celem kampanii jest dalsze zwiększenie świadomości marki oraz ugruntowanie jej pozycji jako eksperta
w dziedzinie kolorów i lidera innowacji.
Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w ubiegłym roku i odnoszącej sukcesy linii komunikacyjnej wzmacniającej wizerunek marki jako inicjatora pozytywnych zmian. Jest skierowana do konsumentów poszukujących inspiracji oraz innowacyjnych narzędzi ułatwiających wybór odpowiedniego koloru.
Odbiorcy reklamy utożsamiają się z bohaterką spotu, która znudzona otaczającą ją szarością, pragnie zmienić coś w swoim życiu i wykreować nową jakość otaczającej ją przestrzeni. Za pomocą bogatego zestawu narzędzi doboru kolorów: Dulux Let?s Colour Studio dostępnych na stronie www.dulux.pl, wybiera odpowiedni odcień farby Dulux i ? dodając koloru ? odmienia swoje życie. Tegoroczna odsłona kampanii Dulux promuje nową, interaktywną aplikację ? mobilną wersję Karty Kolorów Dulux. Spot można znaleźć na kanale marki na youtube:
www.youtube.com/DuluxLetsColorPolska
Karta Kolorów jest kolejną aplikacją Dulux Let?s Colour Studio ? zestawu interaktywnych narzędzi ułatwiających wybór koloru i inspirujących do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przy planowaniu wystroju wnętrz.
Za design Karty Kolorów (zarówno katalogu drukowanego, jak i mobilnych aplikacji) jest odpowiedzialna agencja 360 marketing.Za adaptację tegorocznego spotu telewizyjnego – agencja ArtGraph, za planowanie i zakup mediów ? MediaCom, a za działania Public Relations na polskim rynku ? agencja Ciszewski MSL.
Kampania potrwa przez cały sezon remontowy i swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę i Internet.