Data publikacji: 2019-06-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łazienka na błysk ze szkłem marki Pilkington
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Łazienka to jedno z najważniejszych miejsc domowej przestrzeni – jeśli planujemy remont lub aranżujemy łazienkę w nowym domu, wiele czasu poświęcamy na to, by była jak najlepiej urządzona.
To miejsce, w którym wbrew pozorom wiele się dzieje – kąpiele, przygotowanie makijażu, relaks w wannie czy pranie są przecież naszymi codziennymi czynnościami. Dlatego warto postarać się o to, by nasza łazienka była jednocześnie funkcjonalna i elegancka, zwłaszcza, że projektujemy ją z myślą, by służyła nam przez lata.
Według badań przeprowadzonych przez Homebook.pl ponad 70 proc. Polaków dysponuje łazienkami do 10 m², 20 proc. pomiędzy 11 m², a 15 m². Tylko 10 proc. może cieszyć się „pokojem kąpielowym” większym niż 16 m². Zazwyczaj urządzamy więc niewielką przestrzeń, dlatego projektanci zalecają, by do aranżacji stosować lustra czy przeszklenia kabinowe lub nawannowe – to pozwala optycznie zwiększyć pomieszczenie, nadaje mu też jasności.
Bez względu na metraż, wyzwaniem jest utrzymanie czystości w łazience. Wilgoć, zabrudzenia, detergenty, których na co dzień używamy, mogą sprawić, że nawet najbardziej lśniąca i przejrzysta łazienka może stracić swój estetyczny wygląd. Łazienka to wyjątkowe miejsce w domu, narażone na działanie pary wodnej, wody i wilgoci – warto zatem zadbać o jak najlepsze materiały, które nie ulegają korozji czy zniszczeniu i są łatwe w pielęgnacji.
Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie szkła Pilkington OptiShower™, którego producentem jest NSG Group. Szkło powstało z zastosowaniem najnowszych technologii, dzięki którym pirolityczna powłoka chroni je przed wilgocią. Powłoka jest trwała, a antykorozyjna warstwa nanoszona w procesie on-line zabezpiecza szybę. Ważną zaletą jest też łatwość czyszczenia – wystarczą tylko woda, miękka szmatka i delikatny środek czyszczący, by szyba zachowała błysk i nie miała zacieków. Nawet po wielu latach użytkowania kabiny prysznicowej, zastosowane w niej szkło Pilkington OptiShower™ zachowuje swoje właściwości, pozwalając cieszyć się przejrzystą szybą bez śladów korozji, zacieków, kamienia i osadzających się zanieczyszczeń. Wybór wysokiej jakości materiału sprawi, że nasza łazienka będzie wyglądać jak nowa przez długie lata i zapewni nam wymarzony komfort.
O firmie:
Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2019 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,75 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 40% zrealizowano w Europie, 33% w Azji, łącznie z Japonią, 27% w obu Amerykach.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.plTo miejsce, w którym wbrew pozorom wiele się dzieje – kąpiele, przygotowanie makijażu, relaks w wannie czy pranie są przecież naszymi codziennymi czynnościami. Dlatego warto postarać się o to, by nasza łazienka była jednocześnie funkcjonalna i elegancka, zwłaszcza, że projektujemy ją z myślą, by służyła nam przez lata.
Według badań przeprowadzonych przez Homebook.pl ponad 70 proc. Polaków dysponuje łazienkami do 10 m², 20 proc. pomiędzy 11 m², a 15 m². Tylko 10 proc. może cieszyć się „pokojem kąpielowym” większym niż 16 m². Zazwyczaj urządzamy więc niewielką przestrzeń, dlatego projektanci zalecają, by do aranżacji stosować lustra czy przeszklenia kabinowe lub nawannowe – to pozwala optycznie zwiększyć pomieszczenie, nadaje mu też jasności.
Bez względu na metraż, wyzwaniem jest utrzymanie czystości w łazience. Wilgoć, zabrudzenia, detergenty, których na co dzień używamy, mogą sprawić, że nawet najbardziej lśniąca i przejrzysta łazienka może stracić swój estetyczny wygląd. Łazienka to wyjątkowe miejsce w domu, narażone na działanie pary wodnej, wody i wilgoci – warto zatem zadbać o jak najlepsze materiały, które nie ulegają korozji czy zniszczeniu i są łatwe w pielęgnacji.
Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie szkła Pilkington OptiShower™, którego producentem jest NSG Group. Szkło powstało z zastosowaniem najnowszych technologii, dzięki którym pirolityczna powłoka chroni je przed wilgocią. Powłoka jest trwała, a antykorozyjna warstwa nanoszona w procesie on-line zabezpiecza szybę. Ważną zaletą jest też łatwość czyszczenia – wystarczą tylko woda, miękka szmatka i delikatny środek czyszczący, by szyba zachowała błysk i nie miała zacieków. Nawet po wielu latach użytkowania kabiny prysznicowej, zastosowane w niej szkło Pilkington OptiShower™ zachowuje swoje właściwości, pozwalając cieszyć się przejrzystą szybą bez śladów korozji, zacieków, kamienia i osadzających się zanieczyszczeń. Wybór wysokiej jakości materiału sprawi, że nasza łazienka będzie wyglądać jak nowa przez długie lata i zapewni nam wymarzony komfort.
O firmie:
Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2019 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,75 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 40% zrealizowano w Europie, 33% w Azji, łącznie z Japonią, 27% w obu Amerykach.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom