Data publikacji: 2016-08-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOMUNIKACJA POPRZEZ INICJATYWY LOKALNE
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Wywiad z Iloną Kopałą – Manager ds. Marketingu w Echo Investment
KOMUNIKACJA POPRZEZ ANGAŻOWANIE ODBIORCÓW I INICJATYWY LOKALNE
Rozmowa z Iloną Kopałą – Manager ds. Marketingu w ECHO INVESTMENT
Jako deweloper szukacie Państwo ciekawych sposobów na zaistnienie w świadomości lokalnych społeczności. Skąd pomysł na stworzenie konkursu fotograficznego dla mieszkańców Krakowa?
Ilona Kopła: Konkurs był wypadkową wcześniejszej przeprowadzonego projektu w postaci wystawy prac niezwykłego fotografa, znanego na całym świecie Piotra Stokłosy, który na naszą prośbę uchwycił Dębniki w niezwykłych momentach. Na jego fotografiach widzieliśmy spokój, historię, połączenie starego charakteru dzielnicy z nowoczesną architekturą.
I takie zadanie postanowiliście dać mieszkańcom miasta?
Ilona Kopała: Konkurs fotograficzny „Stare Dębniki. Nowa perspektywa” powstał z myślą nie tylko o mieszkańcach Krakowa. Celem akcji było zwrócenie uwagi Polaków na piękno wspaniałego miasta i położonych na południowym brzegu Wisły Starych Dębnik oraz możliwość rozpoczęcia nowego etapu życia w niezwykłym miejscu. Modernistyczne wille Park Avenue Apartments wpisano w historyczny kontekst okolicy, kontynuując i rozwijając architektoniczne tradycje. Konkursowicze mieli za zadanie połączyć stare z nowym.
Czym Państwo kierowaliście się przy wyborze zwycięzcy?
Ilona Kopała: Jury konkursowe wybrało trójkę finalistów, którzy w swoich pracach oddali to, czego szukaliśmy. Piękno starej dzielnicy i nowoczesny charakter inwestycji. Zwycięzcę konkursu spośród finalistów wybrali mieszkańcy miasta, a nagrody dla najlepszych spośród czterdziestu fotografików amatorów z całego kraju wręczył podczas wernisażu znany krakowianin Grzegorz Turnau. Wystawa prac potrwa do 31 sierpnia 2016 r. na terenie inwestycji przy ul. Czarodziejskiej 2 w Krakowie, także serdecznie zapraszam tych, którzy jeszcze nie widzieli fotografii.
Czyli staracie się Państwo dawać możliwość kulturalnego rozwoju mieszkańcom miast, w którym powstają Państwa inwestycje?
Ilona Kopała: Nie tylko. W maju przygotowaliśmy największy w północnej części Polski neon, który układa się w napis „Jestem z Gdańska”, nadając lokalny charakter nowemu budynkowi biurowemu Tryton Business House. Świecące hasło podkreśla patriotyzm lokalny wszystkich mieszkańców dumnych ze swego miasta, tradycji i historii. Neon wykonany z ręcznie wyginanego szkła w kolorze turkusowym ma aż 12 metrów szerokości oraz 4 metry wysokości i wzorem innych europejskich miast ma szansę stać się symbolem miejscowośc
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości