Wiadomości branżowe

Kolorowo nad Wisłą

Kolorowo nad Wisłą
W sobotę w ramach akcji Dulux Let’s Colour mieszkańcy Warszawy wspólnie odmalowali ponad 600 m2 muru na praskim brzegu rzeki. Gołe stopy i odciśnięte ślady na piasku stały się motywem przewodnim projektu. W sobotnie przedpołudnie miłośnicy kolorów spotkali się nad Wisłą, aby podjąć wyzwanie marki Dulux i wspólnie dodać barw do warszawskiej rzeczywistości. Słoneczna pogoda oraz wsparcie mieszkańców sprawiło, że w kilka godzin udało się ukończyć mural.Projekt, autorstwa znanego artysty Aqualoopy, doskonale wpisuje się w ideę ożywiania przestrzeni, jaka towarzyszy akcji. Filozofia zmiany przestrzeni miejskiej, wyznawana przez Dulux Let’s Colour, to nie tylko malowanie miejsc, ale przede wszystkim nadawanie im drugiego życia i sprawianie, że ludzie będą czuli się lepiej w otaczającej ich przestrzeni.- Zgodnie z tegorocznym hasłem Czas na zmianę, dodaliśmy kolorów na nadwiślańskiej plaży i zużyliśmy około 350 litrów farby - mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux, organizatora akcji. – Malowanie przebiegało w doskonałej atmosferze, a słoneczna pogoda dodatkowo sprzyjała też plażowaniu –

W sobotę w ramach akcji Dulux Let?s Colour mieszkańcy Warszawy wspólnie odmalowali ponad 600 m2 muru na praskim brzegu rzeki. Gołe stopy i odciśnięte ślady na piasku stały się motywem przewodnim projektu.

W sobotnie przedpołudnie miłośnicy kolorów spotkali się nad Wisłą, aby podjąć wyzwanie marki Dulux i wspólnie dodać barw do warszawskiej rzeczywistości. Słoneczna pogoda oraz wsparcie mieszkańców sprawiło, że w kilka godzin udało się ukończyć mural.

Projekt, autorstwa znanego artysty Aqualoopy, doskonale wpisuje się w ideę ożywiania przestrzeni, jaka towarzyszy akcji. Filozofia zmiany przestrzeni miejskiej, wyznawana przez Dulux Let?s Colour, to nie tylko malowanie miejsc, ale przede wszystkim nadawanie im drugiego życia i sprawianie, że ludzie będą czuli się lepiej w otaczającej ich przestrzeni.

Zgodnie z tegorocznym hasłem Czas na zmianę, dodaliśmy kolorów na nadwiślańskiej plaży i zużyliśmy około 350 litrów farby – mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux, organizatora akcji. ? Malowanie przebiegało w doskonałej atmosferze, a słoneczna pogoda dodatkowo sprzyjała też plażowaniu ? dodaje.

Let?s Colour to globalna inicjatywa, której celem jest przekształcanie przestrzeni miejskich w bardziej przyjazne oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą barw.

Dulux ? Czas na zmianę!

 

***

Czym jest projekt Dulux Let?s Colour 

Dulux Let?s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let?s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

A to już wiesz?  Kopp na targach WorldHotel 2013

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let?s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg?a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.

Źródło Dulux. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy