Jesienią br. Agencja PR time podpisała z ING Real Estate Developement umowę na przygotowanie i realizację we Wrocławiu kampanii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Kampania będzie skierowana do osób niedowidzących i niewidomych.
Umowa pomiędzy PR time a ING Real Estate Developement została podpisana na rok. W tym czasie Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii z zakresu CSR oraz jej realizację. Obsługą projektu z ramienia agencji PR time zajmować się będzie Izabela Strączek.
Projekt ING Real Estate Developement powstaje przy współpracy z Wrocławskim Sejmikiem Osób Niepełnosprawnych.
Agencja ma już na koncie kilka projektów CSR-owych: „Las dla nas”, czyli kampania ekologiczno-edukacyjna dla Grupy Veolia Usługi dla Środowiska, „Energicznie chroń środowisko” dla KGHM Ecoren oraz „Zbadaj nerki – Twój filtr życia” – kampania społeczna dla Fresenius Medical Care.
PR time współpracuje z ING Real Estate Developement od ponad roku na zasadzie projektowej.
ING Real Estate Development z PR time dla niedowidzących
Źródło PR time. Dostarczył netPR.pl