Data publikacji: 2019-07-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ICSC wyróżniło Manufakturę, Posnanię i Galerię Katowicką
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych ICSC ogłosiła finalistów tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Podobnie jak w ubiegłym roku, w gronie nominowanych do głównych nagród ponownie znalazły się centra handlowe zarządzane przez Apsys Polska.
Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych ICSC ogłosiła finalistów tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Podobnie jak w ubiegłym roku, w gronie nominowanych do głównych nagród ponownie znalazły się centra handlowe zarządzane przez Apsys Polska. Manufaktura, Posnania i Galeria Katowicka mają szansę na aż pięć statuetek w 4 kategoriach: Corporate Social Responsibility, Customer Service, Tactical Activation oraz Public Relations.
ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. W tym roku centra handlowe znajdujące się w portfolio zarządczym Apsys Polska mają szansę na otrzymanie aż pięciu statuetek.
Wieloaspektowy program Galerii Katowickiej „Katowicka dla Autyzmu” został nominowany do nagrody w kategorii Corporate Social Responsibility. Ten kompleksowy projekt stanowi wyjątkowe na skalę europejską wykorzystanie potencjału przestrzeni centrum handlowego w zakresie kształtowania postaw i wartości społecznych. Poprzez pionierskie działania galeria chce poprawiać dostępność obiektu dla osób z ASD oraz – edukując i informując otoczenie – podnieść świadomość i wiedzę na temat spektrum autyzmu. Zapoczątkowany w 2018 r. program jest realizowany w kilku kluczowych obszarach, zarówno poprzez przystosowanie techniczne galerii (m.in. stworzenie Pokoju Wyciszenia, wprowadzenie „cichych godzin” zakupów), jak i funkcję edukacyjną oraz informacyjną, kierowaną do najemców i klientów. W tym zakresie wykorzystano wiele różnych narzędzi, przeszkolono personel i przeprowadzono warsztaty edukacyjne. Odbył się także spektakl teatralny i pokaz pierwszej w Polsce produkcji VR, pozwalającej przybliżyć optykę osób ze spektrum autyzmu. Działania te doceniła brytyjska aktorka Kelly Hunter, która ze specjalnego multimedialnego pylonu zachęca odwiedzających obiekt do zrozumienia autyzmu, jako wzór podając program „Katowicka dla Autyzmu”.
Aż dwie nominacje w konkursie zdobyły projekty realizowane przez Manufakturę w Łodzi. W kategorii Corporate Social Responsibility wyróżniony został projekt „The World of Comics” realizowany we współpracy z Międzynarodowym Konkursem Gier i Komiksów. Wykorzystując potencjał sztuki komiksowej przygotowane zostały dedykowane grafiki nawiązujące do historii Manufaktury i pokazujące w humorystyczny sposób ofertę najemców, wykorzystane na wysłonach witryn remontowanych lokali. W nowo utworzonej w tym roku kategorii Public Relations centrum zostało nominowane za niestandardową kampanię „When the Past Meets the Presence” promującą operę „Człowiek z Manufaktury”, która opowiada historię byłej fabryki oraz jej pracowników. W ramach akcji Manufaktura była odpowiedzialna za działania promocyjne zbliżającej się premiery sztuki – stacjonarnej w Teatrze Wielkim w Łodzi oraz plenerowej na Rynku Manufaktury.
Kolejne 2 statuetki mogą powędrować do Posnanii. Program #better2gether wspierający najemców w dostarczaniu najwyższej jakości obsługi klienta i wyjątkowych doświadczeń zakupowych (customer experience) przyniósł Posnanii nominację w kategorii Customer Service. Stanowi to potwierdzenie, że ścisła współpraca między zarządcą centrum, a najemcami daje najlepsze wyniki. Posnania została także wyróżniona w kategorii Tactical Activation za kampanię 360° Posnania Shopping Cardio Challenge, która wygenerowała imponujące wzrosty odwiedzalności i obrotów w bardzo konkurencyjnym okresie zimowych wyprzedaży. Kampania ta inspirowana była cytatem „Shopping is my cardio” z kultowego serialu „Sex w wielkim mieście” i objęła aktywację online opartą o formaty video, ambient na terenie centrum, akcję „spalania kalorii” wspierającą Fundację Szpiku oraz wielki finałowy event z gwiazdami polskiego fitnessu Fit Lovers.
– Z radością przyjęliśmy informację o aż pięciu nominacjach do tegorocznego konkursu ICSC Solal Marketing Awards, który zrzesza najlepsze projekty z obszaru retail i wyznacza kierunek rozwoju dla całej branży. Cieszymy się, że kampanie realizowane przez centra zarządzane przez Apsys Polska są doceniane na arenie międzynarodowej i mogą stanowić benchmark dla innych. Nasze zespoły projektowe przez cały rok pracują nad różnorodnymi aktywacjami, tak aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania współczesnego handlu i potrzeby nowoczesnych konsumentów. Tegoroczne nominacje pokazują, jak istotne jest rozwijanie społecznej tożsamości galerii i stawianie na projekty bliskie aspektom ważnym dla klientów oraz historii miejsc. Serdecznie gratuluję wyróżnionym centrom handlowym i życzę sukcesu w finale konkursu – mówi Justyna Kur, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami w Apsys Polska.
W tym roku nominowani do konkursu ICSC Solal Marketing Awards rywalizują o nagrody główne w 9 kategoriach oraz o dwa wyróżnienia specjalne. Jury dokona wyboru laureatów na podstawie oceny projektów wg następujących czynników: cele kampanii, zakres podjętych działań, innowacyjność, budżet i osiągnięte wyniki. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 września 2019 r. podczas ICSC Retail Innovation Forum w Londynie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości