Data publikacji: 2019-05-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hilton świętuje 100 urodziny i zyskuje wyjątkowy hotel w Polsce!
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
100 lat temu – 31 maja 1919 roku – Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel. Dokładnie w dniu urodzin marki zostanie otwarty Hampton by Hilton Kalisz, zlokalizowany w wyjątkowym kompleksie Calisia One.
100 lat temu – 31 maja 1919 roku – Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel. Zlokalizowany w Cisco w Texasie 40-pokojowy Mobley dał początek hotelowemu imperium, które dziś obejmuje 5750 obiektów i 17 marek w 113 krajach. Dokładnie w dniu urodzin marki zostanie otwarty Hampton by Hilton Kalisz, zlokalizowany w wyjątkowym kompleksie Calisia One.
Hotelarz, który chciał zostać bankierem
Mobley Hotel był dla Conrada Hiltona zakupem dość przypadkowym – do Cisco, będącego wówczas stolicą boomu naftowego, wybrał się, by kupić bank. Zbyt wysoka cena odstraszyła jednak przedsiębiorcę, który kapitał postanowił zainwestować w lokalny hotel. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę, gdyż miasto było wręcz oblężone przez szukających szczęścia przyjezdnych pracowników.
Idąc za ciosem Hilton kupował i budował hotele w całym Teksasie, m.in. w Dallas czy El Paso. Następnie w 1939 roku rozszerzył działalność na teren Nowego Meksyku, a później Kalifornii, Chicago i Nowego Jorku. W latach 50. i 60. globalna ekspansja Hilton Hotels ułatwiła Amerykanom zagraniczne podróże zarówno turystyczne, jak i te w interesach.
Ideą biznesmena było stworzenie dla gości odwiedzających hotele Hilton czegoś więcej niż tylko wygodnego miejsca do spania. To dlatego od 100 lat misją wszystkich marek skupionych pod szyldem Hiltona (a są wśród nich m.in: Waldorf Astoria, Double Tree by Hilton czy Hampton by Hilton) jest bycie najbardziej gościnną firmą na świecie. Od 1919 r. hotele skupione pod szyldem Hilton gościły ponad 3 miliardy gości i zatrudniły blisko 10 milionów pracowników.
Hilton Effect
Z okazji 100-lecia marki Chip Heath – jeden z najpopularniejszych profesorów uniwersytetu Stanford Business, wraz z Karlą Starr zbadali wpływ, jaki globalna marka miała na świat. Nazwali go The Hilton Effect. Dzięki obszernym, niezależnym badaniom i pogłębionym wywiadom Heath i Starr wskazali trzy obszary, definiujące według nich efekt Hiltona:
– Wpływ na gości – hotelowa sieć nie tylko widocznie ułatwiła podróżowanie, lecz także wyznaczała standardy i poszerzała horyzonty w branży. Przykład? To właśnie Hilton stworzył nowoczesny sektor podróży służbowych. Jego firma była pierwszą w branży hotelarskiej, która kompleksowo zaspokajała potrzeby osób podróżujących w interesach, tak aby mogli skupić swój czas i energię na najważniejszym spotkaniu lub negocjacjach, a nie na wyzwaniach związanych z nawigacją w nieznanym miejscu. Od początku istnienia marka wprowadziła liczne innowacje zwiększające komfort i wygodę wszystkich gości.
– Wpływ na członków zespołu – Hilton wpływał też przez lata na swoich pracowników. Rozwijał w nich silnego ducha przedsiębiorczości i dbał o szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
– Wpływ na społeczności i gospodarki – rozwój sieci hoteli Hilton splatał się z historią, zmianami gospodarczymi i infrastrukturalnymi w różnych krajach, na wszystkich kontynentach. Marka aktywnie i mądrze wspierała rozwój społeczności, w których funkcjonował np. budując drogi, aby rozwijać odległe obszary Nigerii, przekształcając panoramę Londynu, ożywiając opuszczone doki w Buenos Aires czy pomagając Sri Lance przetrwać i rozwijać się podczas wojny domowej.
Polski akcent światowego jubileuszu
31 maja br. – dokładnie 100 lat od zakupu Mobley Hotel – zostanie otwarty Hampton by Hilton Kalisz. Kaliski hotel wyróżnia także lokalizacja. Nowy obiekt jest usytuowany w kompleksie Calisia One, realizowanym przez ANTCZAK Investments w rewitalizowanej fabryce fortepianów Calisia.
Zamiarem inwestora było stworzenie kompleksu hotelowo-biurowo-kulturalnego – miejsca eleganckiego i wielofunkcyjnego, które spełni wymogi nawet najbardziej wymagających gości.
Kompleks Calisia One, którego częścią będzie Hampton by Hilton Kalisz będzie nową jakością na lokalnym rynku. Oferuje odwiedzającym Kalisz usługi noclegowe wysokiej jakości, a także cały wachlarz usług towarzyszących: luksusowe SPA z basenem, jacuzzi, sauną i siłownią, klub z przepięknym widokiem na panoramę Kalisza, ekskluzywny cigar room czy szeroki wybór restauracji. Calisia One to także oferta skierowana do biznesu. Dzięki zapleczu konferencyjnemu będzie dobrym miejscem do organizacji spotkań biznesowych, a także wydarzeń branżowych – podkreśla Marcin Antczak, ANTCZAK Investments.
Kaliski Hampton by Hilton będzie dysponował 91 pokojami, wśród których znajdą się: Rodzinny z podwójnym łóżkiem i rozkładaną sofą, Standard z podwójnym łóżkiem i wygodnym fotelem, Twin z dwoma pojedynczymi łóżkami oraz specjalne pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Warto przypomnieć, że Hampton by Hilton to marka wielokrotnie nagradzana za jakość obsługi. Pod tym logiem funkcjonuje dziś ponad 2430 obiektów w 25 krajach świata. Obecność na tak wielu rynkach sprawia, że marka jest chętnie wybierana w trakcie podróży służbowych i turystycznych.
Wyróżnikami hoteli Hampton by Hilton są wysoka jakość zakwaterowania, udogodnienia w pokojach, konkurencyjne ceny oraz przyjazna obsługa. Goście mogą liczyć na wiele bezpłatnych dodatków, takich jak darmowe WiFi czy gorące śniadanie w cenie, całodobowy sklep czy centrum fitness. Wszystko wsparte stuprocentową gwarancją satysfakcji (100% Satisfaction Guarantee™), podkreślającą zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi.
Projektując kompleks Calisia One postawiliśmy na format wielofunkcyjny. Do części hotelowej szukaliśmy partnera, którego wartości i ideały są nam bliskie. To dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z marką Hilton. Cieszymy się, że wraz z rewitalizacją ważnego dla miasta obiektu, będziemy mogli wnieść dodatkową jakość w życie mieszkańców, turystów i tych, którzy odwiedzają Kalisz w celach biznesowych – podkreśla Marcin Antczak, ANTCZAK Investments
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości