Data publikacji: 2019-07-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z nowym butikiem z segmentu premium
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła ekskluzywna polska marka Taranko.
Galeria Krakowska poszerzyła ofertę segmentu premium. Do grona najemców dołączyła ekskluzywna polska marka Taranko. Na powierzchni ponad 100 mkw. klienci znajdą najwyższej jakości odzież damską uzupełnioną o wyselekcjonowane akcesoria. Jest to pierwszy salon marki w centrum Krakowa.
W salonie Taranko w Galerii Krakowskiej dominują różne odcienie bieli i czerni. W wystroju butiku pojawiły się też elementy w kolorach szarości i beżu. W asortymencie znajdują się kolekcje specjalne marki, uwielbiane przez klientki: kolekcja Limited Edition, słynąca z kobiecych krojów i niewielkiej liczby uszytych sztuk oraz kolekcja Premium, charakteryzująca się jedwabnymi sukienkami i wyselekcjonowanymi dodatkami. Dodatkowo, w nowo otwartym salonie pojawiła się nowość – buty Taranko szyte w Polsce i we Włoszech.
Taranko to rodzinna marka z wieloletnimi tradycjami krawieckimi, która powstała 32 lata temu w Gdańsku. Początek marce dała prosta sukienka w kwiaty i to właśnie ta część garderoby jest jej flagowym produktem. Głównym natchnieniem marki jest współczesna kobieta: silna i przebojowa.
Na terenie Polski Taranko posiada 41 butików, w tym 3 w Krakowie. Salon w Galerii Krakowskiej jest pierwszym sklepem marki w centrum miasta. Znajduje się na poziomie 0.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości