Idea By HUMAN TOUCH stała się motorem działań firmy Vox i podstawą do wciąż postępującej ewolucji marki. Jej założenia to wsłuchiwanie się w potrzeby człowieka, a także wymiana pomysłów i spostrzeżeń między specjalistami różnych dziedzin. Dynamiczny rozwój firmy i ciekawa idea zaowocowały nowo otwartym salonem sprzedaży przy ul. Cukrowej 12A w Szczecinie.
Przestrzeń salonu podzielona została na strefę dla architektów, klientów i dzieci. Pomieszczenia sprzyjające konsultacjom są ukłonem w stronę projektantów, którzy chcieliby wraz z klientami tworzyć projekty wnętrz i na bieżąco zmieniać aranżację. Konfigurator, za pomocą specjalnej aplikacji obsługiwanej przy użyciu ekranu dotykowego, pozwala klientom dobrać kolorystykę i poszczególne elementy wyposażenia, a miejsce do zabawy dla dzieci i chillout room to królestwo dzieci, młodzieży i znużonych długimi zakupami współmałżonków.
W bogatej ofercie salonu pojawią się również produkty dedykowane architektom ? luksusowe wykładziny BIC, kolekcja winylowych i korkowych podłóg LICO, czy farby Colorex.
?W miejscu tym jak na dłoni widać ewolucję jaką przeszła nasza marka. Nasze salony mają być miejscem przyjaznym. Chcemy by były miejscem spotkań i wzajemnych inspiracji architektów i klientów poszukujących nieszablonowych rozwiązań? ? tłumaczy Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.
Ulica Cukrowa 12A to nie jedyny adres, pod którym salon sprzedaży marki Drzwi i podłogi Vox zamienił się w miejsce kreatywnych spotkań architektów i klientów. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy trzy takie obiekty powstały w Warszawie, a kolejne dwa w Bydgoszczy i Gorzowie Wielkopolskim.