Agencja public relations dotPR rozpoczęła działania dla producenta materiałów budowlanych – Dachermann Polska. Zadaniem dotPR będzie prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z wprowadzanym na rynek nowego produktu – nylonu dekarskiego.
W tym celu dotPR, zbuduje relacje z mediami branżowymi, i przeprowadzi działania edukacyjne z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji i materiałów multimedialnych.
– Realizacja zlecenia dla Dachermann Polska to ciekawe doświadczenie – mówi Dominik Wartecki z dotPR nadzorujący realizację projektu. – Nylon dekarski to produkt niestandardowy, który musi zmierzyć się ze stereotypami i przyzwyczajeniami branży budowlanej. Wprowadzanie nowych produktów zawsze jest ciekawym wyzwaniem, gdyż wymaga wiele pracy, ale daje jednocześnie sporo satysfakcji.
Nylon dekarski to nowoczesny rodzaj pokrycia dachowego o unikalnej, gęstej konsystencji. Nakładany jest na powierzchnię dachu podobnie jak farba. Po zaschnięciu zmienia się w elastyczną, szczelną i trwałą powłokę, która zabezpiecza dach na lata. Zaletami tego rozwiązania są skuteczność i trwałość, przy wyjątkowo prostym i bezpiecznym sposobie użycia. Nylon dekarski jest autorskim rozwiązaniem firmy Dachermann Polska.
Umowę podpisano na 3 miesiące.
dotPR dla Dachermann Polska
Źródło dotPR. Dostarczył netPR.pl