Data publikacji: 2015-06-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deweloper oświadcza: „W 3 dni sprzedaliśmy 40% mieszkań”
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Podczas 1 weekendu w nowo powstającym osiedlu SkyLife sprzedano 40% wszystkich mieszkań z I. etapu.
Kolejka nie była trikiem promocyjnym!
Deweloper oświadcza: „W 3 dni sprzedaliśmy 40% mieszkań”
Gdy zdjęcie osób ustawiających się w kolejce po mieszkanie na Woli obiegło najpoczytniejsze media, wszyscy zadawali sobie pytanie, czy mieszkanie na Odolanach to naprawdę tak pożądany towar, czy to jedynie sprytna reklama dewelopera? Wyniki sprzedażowe mówią same za siebie – podczas 1 weekendu w nowo powstającym osiedlu SkyLife sprzedano 40% wszystkich mieszkań z I. etapu.
3 dni i 40% sprzedanych mieszkań
W dniach 12-14 czerwca 2015r. Nexity, inwestor budujący osiedle SkyLife przy ul. Jana Kazimierza w Warszawie zorganizował dni otwarte inwestycji. Wcześniej każda osoba zainteresowana zakupem mieszkania mogła biuro sprzedaży, dokładnie zapoznać się ze szczegółami oferty, dopytać o wszelkie detale. Aż do Dni Otwartych każdy miał czas na to, by spokojnie rozważyć wszystkie zalety i wady mieszkań, zastanowić się nad swoimi potrzebami, przeanalizować swój budżet i możliwości finansowe. Niektórzy chętni decyzję podjęli szybko, a żeby mieć pewność, że uda im się kupić mieszkanie w okazyjnej cenie, już kilka dni wcześniej ustawili się w kolejce, stworzyli też listę społeczną. Okazało się, że ta nietypowa taktyka sprzedażowa okazała się bardzo efektywna:
„Z zadowoleniem informujemy, że podczas 3 dni otwartych sprzedaliśmy 65 mieszkań, co stanowi ponad 40 % mieszkań, jakie powstaną w I. etapie inwestycji. Gratulujemy wszystkim przyszłym mieszkańcom SkyLife udanej transakcji.” – tak efekty sprzedaży podsumowuje Adam Dąbkowski, dyrektor generalny Nexity Polska.
Powrót do czasów PRLu?
Choć wiele osób zastanawiało się, czy kolejka stojąca pod biurem sprzedaży inwestycji SkyLife nie jest zaplanowaną akcją promocyjną dewelopera, to sam inwestor stanowczo stwierdza, że kolejka była jedynie efektem systemu sprzedażowego, opartego na Dniach Otwartych oraz bardzo konkurencyjnej oferty.
„Dla nas Dni Otwarte to czas zintensyfikowanej sprzedaży, a dla naszych Klientów to szansa, by wybrane wcześniej mieszkanie kupić w naprawdę okazyjnej cenie i zaoszczędzić do kilkudziesięciu tysięcy złotych, które można przeznaczyć np. na wykończenie mieszkania. Dlatego wiele osób stwierdziło, że warto spędzić nawet kilka dni w kolejce. System kolejkowy ma też inną zaletę – jest demokratyczny. Podobnie jak niektórzy deweloperzy, mamy stałą pule mieszkań, które są dostępne w bardzo atrakcyjnej cenie. Jednak w przeciwieństwie do naszej konkurencji, u nas może je kupić każdy – nie ma znaczenia, czy to ktoś z naszych bliskich, znajomych, czy nieznany nam bliżej Kowalski. Wyznajemy zasadę ‘Kto pierwszy, ten lepszy’, dlatego każdy ma równe szanse na okazyjny zakup” – podsumowuje Adam Dąbkowski.
Kolejka społeczna utworzona przed osiedlem SkyLife, o której było głośno w mediach, to nie nowość dla Nexity. Podobną kolejkę stworzyli przyszli mieszkańcy przed Dniami Otwartymi I. etapu osiedla Bianco Bemowo. W przyszłym tygodniu ruszają Dni Otwarte II etapu tej inwestycji. Inwestor nie ma wątpliwości, że Bianco 2, w którym ceny mieszkań zaczynają się od 5900zł/m2, również wzbudzi spore zainteresowanie Warszawiaków.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości