nieruchomości

Dekpol rusza z nową kampanią wizerunkową segmentu deweloperskiego

Dekpol rusza z nową kampanią wizerunkową segmentu deweloperskiego
Spółka Dekpol, realizująca inwestycje mieszkaniowe w regionie północnej Polski, rusza z nową kampanią wizerunkową prężnie rozwijającego się segmentu

Data publikacji: 2016-10-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dekpol rusza z nową kampanią wizerunkową segmentu deweloperskiego
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości

Spółka Dekpol, realizująca inwestycje mieszkaniowe w regionie północnej Polski, rusza z nową kampanią wizerunkową prężnie rozwijającego się segmentu deweloperskiego.

Dekpol rusza z nową kampanią wizerunkową segmentu deweloperskiego BIZNES, Nieruchomości - Spółka Dekpol, realizująca inwestycje mieszkaniowe w regionie północnej Polski, rusza z nową kampanią wizerunkową prężnie rozwijającego się segmentu deweloperskiego.

Spółka Dekpol, realizująca inwestycje mieszkaniowe w regionie północnej Polski, rusza
z nową kampanią wizerunkową prężnie rozwijającego się segmentu deweloperskiego. Jej realizacja obejmuje działania PR, outdoor, kampanię w mediach, także elektronicznych i społecznościowych. Promocja ma na celu zwiększenie dotarcia do potencjalnych klientów z ofertą Dekpol obejmującą szeroki wybór mieszkań, apartamentów oraz domów jednorodzinnych zlokalizowanych
w Gdańsku, Gdyni, Rokitkach oraz w Tczewie.

„Dekpol buduje mieszkania i domy projektowane z myślą o różnorodnych potrzebach klientów. Elementem łączącym jest potrzeba komfortu codziennego życia. Staramy się, aby w naszych inwestycjach klienci mogli realizować własne pasje i marzenia. W ramach kampanii DEKPOL MIESZKANIA. TU ZREALIZUJESZ SIEBIE chcemy dotrzeć z przekazem, że nasza oferta spełnia te oczekiwania. Realizacja kampanii będzie również odzwierciedleniem strategii biznesowej, która zakłada dalszy rozwój segmentu deweloperskiego w strukturze naszej spółki” – mówi Mariusz Tuchlin, Prezes Zarządu Dekpol S.A.

Kampania DEKPOL MIESZKANIA. TU ZREALIZUJESZ SIEBIE prowadzona jest przez zespół marketingowy Dekpol, przy współpracy z agencją Tauber Promotion i studiem graficznym LaboDesign. Jej realizacja obejmuje działania PR, outdoor, kampanię w mediach, w tym w Internecie, mediach społecznościowych, a także w radio i w prasie. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim lokalnie, adekwatnie do położenia poszczególnych inwestycji.

W portfolio deweloperskim spółki znajdują się m.in. realizowane obecnie osiedle domów jednorodzinnych Nowe Rokitki Park nieopodal Tczewa, inwestycja mieszkaniowa Na Fali w Gdyni, Apartamenty Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku, gdzie również realizowane są kolejne etapy inwestycji Osiedle Zielone, a także projekt Młoda Morena Park.

Szczegóły na stronie www.dekpolmieszkania.pl

 

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dekpol rusza z nową kampanią wizerunkową segmentu deweloperskiego BIZNES, Nieruchomości - Spółka Dekpol, realizująca inwestycje mieszkaniowe w regionie północnej Polski, rusza z nową kampanią wizerunkową prężnie rozwijającego się segmentu deweloperskiego.
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości

A to już wiesz?  Rozwój JAS-FBG S.A. na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy