<P >Marka Dekoral już po raz kolejny znalazła się w prestiżowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez dziennik ?Rzeczpospolita?, zajmując najwyższe miejsce wśród producentów chemii budowlanej. <P >Już sama obecność marki Dekoral w tak prestiżowym rankingu ? w gronie najbardziej znanych w Polsce marek ? jest wielkim sukcesem. W tym roku dodatkowym powodem do dumy jest zajęcie wysokiego 12. miejsca w rankingu Najmocniejszych Marek w gronie produktów niespożywczych (m.in. AGD, kosmetyki, chemia) i tym samym wyprzedzenie wszystkich innych marek związanych z branżą budowlaną i wyposażeniem wnętrz! <P >Wyniki rankingu pokazały również, że marka Dekoral cieszy się na polskim rynku bardzo dobrą znajomością, mierzoną poziomem świadomości oraz priorytetu w świadomości ? w praktyce wartości te stanowią dla niej źródło silnej przewagi konkurencyjnej. Klienci bardzo wysoko ocenili również postrzeganą jakość farb Dekoral oraz dodatkowo wskazali, że Dekoral jest marką prestiżową. W efekcie ? jak pokazują wyniki rankingu ? Dekoral jest nie tylko najczęściej wybieraną marką w branży farb i lakierów, ale także i najchętniej polecaną w całej branży budowlanej: Uwzględnienie naszej marki w tak prestiżowym rankingu jest dla nas dużym wyróżnieniem a także ogromnym powodem do dumy. Zaprezentowane wyniki pokazały, że marka Dekoral cieszy się uznaniem i zaufaniem klientów a to jest oczywiście dla nas najcenniejszą informacją ? mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral w firmie PPG Deco Polska. Ranking przygotowany przez ?Rzeczpospolitą? po raz kolejny udowodnił, że Dekoral nie ma sobie równych w branży farb dekoracyjnych. <P >Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został przygotowany przez dział ekonomiczny „Rzeczpospolitej” i opublikowany 3 grudnia b.r. Partnerem merytorycznym była firma Acropolis Advisory przy współpracy z firmą Nielsen. W tegorocznej edycji zbadano ponad 400 marek. Jest to jedyne tego typu niezależne badanie w Polsce.
Dekoral wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2010
Źródło Dekoral. Dostarczył netPR.pl