Wiadomości branżowe

Dekoral najcenniejszą polską marką farb

Dekoral najcenniejszą polską marką farb
W najnowszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Dekoral potwierdził swą mocną pozycję. W kategorii produktów niespożywczych flagowa marka PPG Deco Polska zajęła 18. miejsce i zdecydowanie wyprzedziła pozostałych producentów farb.   Dziennik „Rzeczpospolita” jak każdego roku przygotował nową edycję Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. W tym elitarnym gronie oczywiście nie zabrakło flagowego brandu PPG Deco Polska – w kategorii produktów niespożywczych marka Dekoral zajęła 18. miejsce, a tym samym ponownie pokonała innych producentów farb. Jak wynika z zestawienia, Dekoral pozostaje jednym z najsilniejszych brandów w Polce. W ogólnym rankingu pokazującym siłę 330 marek ze wszystkich kategorii (od produktów spożywczych i alkoholi, poprzez finanse aż po handel i usługi) zajął doskonałą 51. lokatę. Dekoral uzyskał także imponujące wyniki w badaniu „priorytetu w świadomości”, zdobywając w tym zestawieniu 12. pozycję. W praktyce oznacza to, że klienci planujący remont mieszkania nawet nie biorą pod uwagę wyboru innych farb niż

W najnowszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Dekoral potwierdził swą mocną pozycję. W kategorii produktów niespożywczych flagowa marka PPG Deco Polska zajęła 18. miejsce i zdecydowanie wyprzedziła pozostałych producentów farb.

 

Dziennik ?Rzeczpospolita? jak każdego roku przygotował nową edycję Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. W tym elitarnym gronie oczywiście nie zabrakło flagowego brandu PPG Deco Polska ? w kategorii produktów niespożywczych marka Dekoral zajęła 18. miejsce, a tym samym ponownie pokonała innych producentów farb.

Jak wynika z zestawienia, Dekoral pozostaje jednym z najsilniejszych brandów w Polce. W ogólnym rankingu pokazującym siłę 330 marek ze wszystkich kategorii (od produktów spożywczych i alkoholi, poprzez finanse aż po handel i usługi) zajął doskonałą 51. lokatę. Dekoral uzyskał także imponujące wyniki w badaniu ?priorytetu w świadomości?, zdobywając w tym zestawieniu 12. pozycję. W praktyce oznacza to, że klienci planujący remont mieszkania nawet nie biorą pod uwagę wyboru innych farb niż Dekoral. Produkty marki oceniane są też jako prestiżowe i wysokiej jakości (odpowiednio 23. i 47. lokaty). Nic więc dziwnego, że klienci bez wahania polecają farby Dekoral swoim znajomym, o czym świadczy 15. pozycja w klasyfikacji, opartej o wskaźnik referencji: 18. miejsce w rankingu polskich marek niespożywczych to dla nas doskonały wynik, świadczący o mocnej pozycji marki Dekoral na polskim rynku. Nie mniej ważne pozostają dla nas szczegółowe wyniki badań, pokazujące, że dla klientów Dekoral pozostaje pierwszą marką farb, którą bez wahania polecają znajomym ? mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 został opracowany przez redakcję dziennika ?Rzeczpospolita? we współpracy z firmami Acropolis Advisory oraz Nielsen Poland.

 

www.dekoral.pl

 

Źródło Dekoral. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Alternatywne inwestycje w nieruchomości w ofercie BRE Banku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy