Data publikacji: 2019-09-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cosentino We. Nowa, globalna społeczność dla profesjonalistów
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
„Cosentino We” to kolejny krok naprzód w dotychczasowym programie lojalnościowym hiszpańskiej marki. Platforma oferuje nowe możliwości rozwoju dla pracowni kamieniarskich, studiów kuchennych i łazienkowych, a także architektów oraz projektantów wnętrz.
„Cosentino We” to kolejny krok naprzód w dotychczasowym programie lojalnościowym hiszpańskiej marki. Platforma oferuje nowe możliwości rozwoju dla pracowni kamieniarskich, studiów kuchennych i łazienkowych, a także architektów oraz projektantów wnętrz. Program „Cosentino We” to część procesu cyfrowej transformacji, którą aktualnie przechodzi Cosentino. Firma mocno stawia na cyfrowe rozwiązania – zarówno w obsłudze klientów, jak i wewnątrz firmy – obierając sobie za cel szerzenie inspiracji i zacieśnianie relacji z klientami i partnerami.
Lepsza komunikacja
Marka Cosentino, globalny lider w produkcji i dystrybucji innowacyjnych materiałów na rynku architektury i projektowania, uznaje pracę zespołową za główny czynnik przyczyniający się do sukcesów, które do tej pory osiągnęła. Swoją strategię opiera na bliskiej współpracy z klientami i partnerami. Zgodnie z tą filozofią, oraz w ramach cyfrowej transformacji, która dla firmy stanowi kluczowy element rozwoju, uruchomiono program „Cosentino We”, polegający na stworzeniu międzynarodowej cyfrowej społeczności, łączącej ze sobą rozmaitych profesjonalistów, którzy świadomie wybierają i pracują z materiałami Dekton, Silestone i Sensa by Cosentino. Projekt ten opiera się na nowym, cyfrowym systemie, który przenosi o krok dalej dotychczasowy program lojalnościowy firmy, zmieniając i usprawniając sposoby współpracy i komunikacji oraz otwierając drzwi do nowych partnerów, takich jak architekci i projektanci.
Bliższe relacje
Cosentino We oferuje szereg możliwości dla kamieniarzy, pracowników studiów kuchennych i łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz, pomagając w rozwoju ich firm, m.in. dzięki lepszemu dostępowi do informacji oraz lepszym sposobom poznawania poszczególnych marek i produktów. Dzięki nowym narzędziom cyfrowym, celuje w bliższe relacje z klientem końcowym, większą widoczność i rozpoznawalność projektów oraz nawiązanie dialogu między specjalistami różnych narodowości, posługujących się różnymi językami.
Cosentino We oferuje cztery poziomy współpracy, uproszczone stosownie do obszarów zawodowych: „Pro”, „Elite”, „Premium” oraz „Platinum”. Założeniem Cosentino We jest opracowanie narzędzi motywujących i odpowiadających potrzebom każdego z klientów, zachowując jednocześnie szybkość i efektywność, na jakie pozwala cyfrowy świat. Początkowo wprowadzony w Dubaju, Brazylii, Szwecji i Singapurze, program Cosentino We jest obecnie wdrażany w 20 krajach, w tym w Polsce. W 2020 roku planowane jest jego rozszerzenie na kolejne rynki.
Więcej na: https://pro.cosentino.com
***
Grupa Cosentino opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia.
Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw,
w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.
Centra Cosentino stanowią świetny przykład całkowitego oddania firmy swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie funkcjonalność magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.
Portfolio Grupy Cosentino
Dekton® by Cosentino to pierwsza marka z katalogu firmy. Dekton jest ultrakompaktową powierzchnią, opracowaną przez Dział Rozwoju i Badań Grupy Cosentino. Światowa premiera marki miała miejsce w 2013 roku, a jej opracowanie pochłonęło 22 000 godzin badań. Materiał wielkoobjętościowych i wieloformatowych płyt można personalizować przy zastosowaniu dwóch technologii – grawerowania oraz druku atramentowego. Na markę Dekton składa się 8 kolekcji. Więcej informacji na: http://www.dekton.com/
Silestone® by Cosentino jest wiodącą na świecie marką powierzchni kwarcowych. Materiały w tej linii wytwarzane są w 90% z naturalnego kwarcu. Powierzchnie Silestone są wysoce odporne na plamy, wstrząsy i zarysowania oraz mają niski współczynnik wchłaniania płynów. Materiał produkowany jest w ponad 60. odcieniach, trzech teksturach i różnych formatach. Marka ta obejmuje także jedną z innowacji Cosentino z ubiegłych lat. Silestone® Eco Line produkowana jest z co najmniej 50% materiałów, pochodzących z recyklingu, w tym porcelany, szkła, luster oraz zeszklonego popiołu, które były uprzednio wykorzystywane w przemyśle lub przez konsumentów. Silestone® Eco Line ma certyfikat „Cradle to Cradle”. Dodatkowe informacje dostępne na stronie: http://www.silestone.com/
Sensa by Cosentino® to marka zabezpieczonego kamienia naturalnego od Cosentino. Granity i kwarce poddawane są rewolucyjnej impregnacji, która sprawia, że są wysoce odporne na zaplamienia. Dla materiału Sensa by Cosentino® dostępny jest szeroki wybór kolorów, przy możliwym zastosowaniu specyficznego wykończenia dla każdego z nich – typu suede (zamsz), poler lub caresse (aksamit). Naturalny, zabezpieczony kamień Sensa by Cosentino® można łączyć z dowolnym stylem wystroju czy projektu. Nadaje on także elegancki charakter kuchniom i przestrzeniom, w których zostaje wykorzystany. Więcej o rozwiązaniach marki na stronie: http://www.sensabycosentino.com
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom