Dom

Cindy Crawford w nowej kampanii Silestone „Tops on Top 2019”

Cindy Crawford w nowej kampanii Silestone „Tops on Top 2019”
Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem

Data publikacji: 2019-09-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cindy Crawford w nowej kampanii Silestone „Tops on Top 2019”
Kategoria: LIFESTYLE, Dom

Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem mody

Cindy Crawford w nowej kampanii Silestone „Tops on Top 2019” LIFESTYLE, Dom - Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem mody

Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem mody i wzornictwa, podkreślając globalną pozycję Cosentino, lidera w projektowaniu powierzchni architektonicznych. Kampania oficjalnie rozpoczęła się 17 września w Londynie, przy udziale kluczowych europejskich klientów i partnerów Cosentino. Supermodelka i kobieta biznesu, Cindy Crawford pełni rolę ambasadorki marki Silestone® w 2019 i 2020 roku.  

 

Marka Silestone® by Cosentino, światowy lider w dziedzinie konglomeratów kwarcowych, prezentuje nową ogólnoświatową kampanię reklamową „Tops on Top 2019”, w której główną rolę powierzono Cindy Crawford. Sukces, ambicja i przywództwo po raz kolejny zbliżyły do siebie dwóch „topowych” w swoich dziedzinach graczy. Nowa kampania reklamowa to celebracja piękna i elegancji oraz sukcesu, osiągniętych dzięki wysiłkowi, ciężkiej pracy i wytrwałości – cechom, o których zarówno amerykańska top modelka, jak i hiszpańska marka wiedzą bardzo dużo i z których są dumne. Właśnie te cechy są prawdziwymi gwiazdami nowego projektu reklamowego, w którym zobaczymy modelkę przy blacie Silestone® w nowym kolorze Eternal Noir. 

 

Oficjalna premiera i prezentacja kampanii miała miejsce wieczorem 17 września w cenionej londyńskiej restauracji ZELA, modnym miejscu w sercu West Endu. Przestrzeń  otwartą w 2018 r., zdobią stoły wykonane z materiału Silestone® Eternal Marquina, podkreślające elegancki charakter tego miejsca. W wydarzeniu wzięli udział Eduardo Cosentino, wiceprezes wykonawczy Grupy ds. sprzedaży i prezes Cosentino North America; Santiago Alfonso, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji, Pedro Parra, wiceprezes ds. sprzedaży w Europie oraz Paul Gidley, dyrektor generalny Cosentino w Wielkiej Brytanii. Wśród gości znaleźli się najważniejsi klienci i partnerzy firmy w Europie. Cindy Crawford, gwiazda wieczoru, opowiedziała o swoich doświadczeniach z nową kampanią Silestone® w rozmowie z Tonym Chambersem, byłym redaktorem naczelnym magazynu Wallpaper i założycielem firmy konsultingowej, TC & Friends. Modelka ponownie wyraziła swą pasję do projektowania i dumę z partnerstwa z marką Silestone®.  

A to już wiesz?  Łazienka idealna, czyli jaka? Ekspert SANPLAST SA radzi

 

Kampanię „Tops on Top 2019” podziwiać będzie można w mediach na całym świecie, zarówno tych drukowanych, jak i internetowych, zwłaszcza specjalizujących się w zagadnieniach dotyczących trendów, projektowania i architektury. Cała kampania „Tops on Top 2019” została nakręcona w studio w Los Angeles. 

Modelka zamierza kontynuować swoją rolę jako globalny ambasador Silestone® w 2020 roku. Wciąż będzie się pojawiać się na różnych wydarzeniach promocyjnych hiszpańskiej marki na całym świecie.  

 

Więcej na: www.cosentino.com

 

 

***

Grupa Cosentino opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia.

Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw,
w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.

Centra Cosentino stanowią świetny przykład całkowitego oddania firmy swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie funkcjonalność magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.

 

Portfolio Grupy Cosentino

 

Dekton® by Cosentino to pierwsza marka z katalogu firmy.  Dekton jest ultrakompaktową powierzchnią, opracowaną przez Dział Rozwoju i Badań Grupy Cosentino. Światowa premiera marki miała miejsce w 2013 roku, a jej opracowanie pochłonęło 22 000 godzin badań. Materiał wielkoobjętościowych i wieloformatowych płyt można personalizować przy zastosowaniu dwóch technologii – grawerowania oraz druku atramentowego. Na markę Dekton składa się 8 kolekcji. Więcej informacji na: http://www.dekton.com/

         Silestone® by Cosentino jest wiodącą na świecie marką powierzchni kwarcowych. Materiały w tej linii wytwarzane są w 90% z naturalnego kwarcu. Powierzchnie Silestone są wysoce odporne na plamy, wstrząsy i zarysowania oraz mają niski współczynnik wchłaniania płynów. Materiał produkowany jest w ponad 60. odcieniach, trzech teksturach i różnych formatach. Marka ta obejmuje także jedną z innowacji Cosentino z ubiegłych lat. Silestone® Eco Line produkowana jest z co najmniej 50% materiałów, pochodzących z recyklingu, w tym porcelany, szkła, luster oraz zeszklonego popiołu, które były uprzednio wykorzystywane w przemyśle lub przez konsumentów. Silestone® Eco Line ma certyfikat „Cradle to Cradle”. Dodatkowe informacje dostępne na stronie: http://www.silestone.com/

A to już wiesz?  Wspomnienia podróży zaklęte we wnętrzach

Sensa by Cosentino® to marka zabezpieczonego kamienia naturalnego od Cosentino. Granity i kwarce poddawane są rewolucyjnej impregnacji, która sprawia, że są wysoce odporne na zaplamienia. Dla materiału Sensa by Cosentino® dostępny jest szeroki wybór kolorów, przy możliwym zastosowaniu specyficznego wykończenia dla każdego z nich – typu suede (zamsz), poler lub caresse (aksamit). Naturalny, zabezpieczony kamień Sensa by Cosentino® można łączyć z dowolnym stylem wystroju czy projektu. Nadaje on także elegancki charakter kuchniom i przestrzeniom, w których zostaje wykorzystany. Więcej o rozwiązaniach marki na stronie: http://www.sensabycosentino.com

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Cindy Crawford w nowej kampanii Silestone „Tops on Top 2019” LIFESTYLE, Dom - Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem mody
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy