Wiadomości branżowe

Bulwar nad Odrą w nowych barwach

Bulwar nad Odrą w nowych barwach
W minioną sobotę w ramach akcji Dulux Let’s Colour ponad tysiąc mieszkańców wspólnie odmalowało 624 m2 opolskich bulwarów. Mury ozdobił kwiatowy motyw, nawiązujący do dawnego hasła przewodniego miasta: „Opole miastem kwiatów”.W sobotnie przedpołudnie miłośnicy kolorów oraz Opola spotkali się w Parku Pasieka, aby podjąć wyzwanie marki Dulux i wspólnie zmienić wygląd nadodrzańskich bulwarów. Prócz przewodniego motywu kwiatowego, na muralu pojawiła się również toruńska wieża ratuszowa – upamiętniająca rywalizację Opola i Torunia. W ten symboliczny sposób oba miasta postanowiły podkreślić istotę wspólnego zwycięstwa.W wydarzeniu wzięło udział ponad tysiąc osób, które przy dźwiękach muzyki i w towarzystwie kultowego psa Dulka pomalowało ponad 624 m2 opolskich bulwarów. Fantastyczna frekwencja wśród mieszkańców, sprawiła, że połączonymi siłami zaledwie w ciągu 3 godzin udało nam się wykonać cały projekt - mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux. Zużyliśmy na niego ponad 180 litrów farby – dodaje.Do

W minioną sobotę w ramach akcji Dulux Let?s Colour ponad tysiąc mieszkańców wspólnie odmalowało 624 m2 opolskich bulwarów. Mury ozdobił kwiatowy motyw, nawiązujący do dawnego hasła przewodniego miasta: ?Opole miastem kwiatów?.

W sobotnie przedpołudnie miłośnicy kolorów oraz Opola spotkali się w Parku Pasieka, aby podjąć wyzwanie marki Dulux i wspólnie zmienić wygląd nadodrzańskich bulwarów. Prócz przewodniego motywu kwiatowego, na muralu pojawiła się również toruńska wieża ratuszowa ? upamiętniająca rywalizację Opola i Torunia. W ten symboliczny sposób oba miasta postanowiły podkreślić istotę wspólnego zwycięstwa.

W wydarzeniu wzięło udział ponad tysiąc osób, które przy dźwiękach muzyki i w towarzystwie kultowego psa Dulka pomalowało ponad 624 m2 opolskich bulwarów. Fantastyczna frekwencja wśród mieszkańców, sprawiła, że połączonymi siłami zaledwie w ciągu 3 godzin udało nam się wykonać cały projekt – mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux. Zużyliśmy na niego ponad 180 litrów farby ? dodaje.

Do akcji przyłączyło się wiele organizacji, w tym grupa dzieci ze Świetlicy Socjoterapeutycznej ?Promyk?,  Chorągiew Harcerzy Ziemi Opolskiej im. Witolda Pileckiego oraz grupa wolontariuszy zebrana dzięki wsparciu Biura Promocji i Współpracy Międzynarodowej.

W tegorocznej, trzeciej edycji, akcji Dulux Let?s Colour to mieszkańcy miast i regionów decydują, jaki obiekt chcieliby odmalować. Teraz czas na Twoją lokalizację! Więcej informacji na: www.duluxletscolour.pl  oraz http://www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska.

Dulux ? Czas na zmianę!

Źródło Dulux. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Let?s Colour pomaluje dwie lokalizacje - zwycięża Toruń i Opole

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy