Data publikacji: 2015-04-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.
W kwietniu firma Black Red White otworzyła w Będzinie, w jednym z 12 największych sklepów, ekspozycję salonu zaprojektowaną według zupełnie nowego konceptu. Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.
Klienci salonu Black Red White w Będzinie przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 105 zmiany zauważą przede wszystkim w przyjaznym i autentycznym sposobie prezentowania oferty. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kupujących, prezentowane w sklepie meble zostały ustawione w taki sposób, aby jak najlepiej oddawały charakter prawdziwych domowych wnętrz. Stąd łączenie elementów różnych kolekcji, wzbogacenie pomieszczeń dodatkami, oświetleniem czy przytulnymi tekstyliami. Nowe aranżacje przywodzą na myśl prawdziwy, komfortowy i harmonijny dom. Aby wzmocnić efekt, zmodyfikowano również nazewnictwo stref podziału asortymentu na odpowiadające domowym pomieszczeniom.
Nowością w salonie są inspirujące, kompleksowo wyposażone mieszkania o małym metrażu, których urządzanie przysparza Klientom najwięcej kłopotu. Black Red White pokazuje, że niewielka powierzchnia może dawać duże możliwości. Dla przykładu, na przestrzeni zaledwie 38 m2 urządzono w pełni funkcjonalną i atrakcyjną kawalerkę. Umieszczono w niej meble kuchenne, do salonu, pokoju nastolatka oraz pakowną szafę z drzwiami przesuwnymi.
Do prezentacji oferty, oprócz tradycyjnej ekspozycji, wykorzystano również multimedialne standy z ekranami dotykowymi. W unowocześnionym sklepie można teraz w prosty sposób zaprojektować swoje meble oraz zapoznać się z ich funkcjami, a wszystko z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Aranżacjom towarzyszą przyjazne dla oka rozwiązania wizualne prowadzące przez szlak komunikacyjny sklepu. Nowy, oryginalny język wizualny, dedykowane specjalnym meblom i cenom kolorowe przestrzenie np. „wyjątkowy mebel”, „wyjątkowy design”, „niska cena całego wnętrza” oraz prowadząca przez sklep błękitna „nić Ariadny” umilają zakupy i pozwalają na łatwą i szybką orientację w liczącej 12,5 tys. m2 przestrzeni handlowej. Podczas metamorfozy nie zabrakło również zmian technicznych, takich jak montaż podwieszanego sufitu, doświetlenie salonu czy remont infrastruktury.
Inwestycja rewitalizacji sklepów Black Red White odbywa się w ramach planu rozwoju handlu krajowego na lata 2015-2018. Jeśli zaprezentowany w Będzinie salon pilotażowy zostanie pozytywnie przyjęty przez Klientów, będzie wdrożony także w pozostałych salonach wielkopowierzchniowych meblowego giganta.
Więcej informacji na temat firmy oraz sieci sprzedaży Black Red White można znaleźć na stronie www.brw.com.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom