Dom

Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych

Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych
Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i

Data publikacji: 2015-04-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych
Kategoria: LIFESTYLE, Dom

Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.

Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych LIFESTYLE, Dom - Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.

W kwietniu firma Black Red White otworzyła w Będzinie, w jednym z 12 największych sklepów, ekspozycję salonu zaprojektowaną według zupełnie nowego konceptu. Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.

Klienci salonu Black Red White w Będzinie przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 105 zmiany zauważą przede wszystkim w przyjaznym i autentycznym sposobie prezentowania oferty. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kupujących, prezentowane w sklepie meble zostały ustawione w taki sposób, aby jak najlepiej oddawały charakter prawdziwych domowych wnętrz. Stąd łączenie elementów różnych kolekcji, wzbogacenie pomieszczeń dodatkami, oświetleniem czy przytulnymi tekstyliami. Nowe aranżacje przywodzą na myśl prawdziwy, komfortowy i harmonijny dom. Aby wzmocnić efekt, zmodyfikowano również nazewnictwo stref podziału asortymentu na odpowiadające domowym pomieszczeniom.

Nowością w salonie są inspirujące, kompleksowo wyposażone mieszkania o małym metrażu, których urządzanie przysparza Klientom najwięcej kłopotu. Black Red White pokazuje, że niewielka powierzchnia może dawać duże możliwości. Dla przykładu, na przestrzeni zaledwie 38 m2 urządzono w pełni funkcjonalną i atrakcyjną kawalerkę. Umieszczono w niej meble kuchenne, do salonu, pokoju nastolatka oraz pakowną szafę z drzwiami przesuwnymi.

Do prezentacji oferty, oprócz tradycyjnej ekspozycji, wykorzystano również multimedialne standy z ekranami dotykowymi. W unowocześnionym sklepie można teraz w prosty sposób zaprojektować swoje meble oraz zapoznać się z ich funkcjami, a wszystko z wykorzystaniem najnowszych technologii.

Aranżacjom towarzyszą przyjazne dla oka rozwiązania wizualne prowadzące przez szlak komunikacyjny sklepu. Nowy, oryginalny język wizualny, dedykowane specjalnym meblom i cenom kolorowe przestrzenie np. „wyjątkowy mebel”, „wyjątkowy design”, „niska cena całego wnętrza” oraz prowadząca przez sklep błękitna „nić Ariadny” umilają zakupy i pozwalają na łatwą i szybką orientację w liczącej 12,5 tys. m2 przestrzeni handlowej. Podczas metamorfozy nie zabrakło również zmian technicznych, takich jak montaż podwieszanego sufitu, doświetlenie salonu czy remont infrastruktury.

A to już wiesz?  Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada – limitowane letnie pianki

Inwestycja rewitalizacji sklepów Black Red White odbywa się w ramach planu rozwoju handlu krajowego na lata 2015-2018. Jeśli zaprezentowany w Będzinie salon pilotażowy zostanie pozytywnie przyjęty przez Klientów, będzie wdrożony także w pozostałych salonach wielkopowierzchniowych meblowego giganta.

Więcej informacji na temat firmy oraz sieci sprzedaży Black Red White można znaleźć na stronie www.brw.com.pl.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych LIFESTYLE, Dom - Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy