Data publikacji: 2017-08-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axolight – 20 lecie marki z nową identyfikacją
Kategoria: LIFESTYLE, Dom
20-lecie istnienia Axolight to okazja do zaprezentowania światu nowej identyfikacji wizualnej tej znanej włoskiej marki. Stworzona została jako wyraz gotowości do sprostania oczekiwaniom przyszłych klientów.
20-lecie istnienia Axolight to okazja do zaprezentowania światu nowej identyfikacji wizualnej tej znanej włoskiej marki. Stworzona została jako wyraz gotowości do sprostania oczekiwaniom przyszłych klientów. Z okazji jubileuszu marka Axolight zaprosiła także do Polski jednego z najwybitniejszych designerów naszych czasów Dimę Loginoffa. Spotkanie z nim odbędzie się 14 września 2017 r. w Warszawie.
Axolight, mająca swoją siedzibę nieopodal Wenecji, od momentu powstania bazuje na tradycji rzemiosła i trendach zaczerpniętych z całego kontynentu. Można to dostrzec w niebanalnych projektach wysokiej jakości oświetlenia, które firma proponuje swoim klientom. Jej produkty wyróżniają odważne formy i rozmiary, nieszablonowe rozwiązania konstrukcyjne oraz wyjątkowe efekty świetlne. Wszystko to jest możliwe do osiągnięcia dzięki ścisłej współpracy Axolight z takimi designerami, jak Dima Loginoff, Karim Rashid, Ryosuke Fukusada, Sandro Santantonio, Timo Ripatti, Brian Rasmussen, Manuel Vivian, Serge i Robert Cornelissen czy Rainer Mutsch. To także efekt 20-letniego doświadczenia w pracy z różnymi materiałami: szkłem, kryształem, stalą, tkaniną, ceramiką, aluminium i ABS.
Dzięki wysmakowanemu wzorniczemu eklektyzmowi produkty Axolight z powodzeniem pojawiają się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i w przestrzeniach hotelowych, biurach i siedzibach firm czy restauracjach. Ukierunkowanie na międzynarodową ekspansję umożliwiło marce otwarcie się na rynki w ponad 90 krajach. Dwa oddziały Axolight – w Ameryce oraz Azji pozwalają na poznanie potrzeb klientów także na tych kontynentach oraz zachowanie najwyższych standardów obsługi.
Nowa identyfikacja to radykalna zmiana wizerunku marki, począwszy od odświeżenia logotypu i strony internetowej, która odzwierciedla głębokie zmiany, jakie firma przechodzi. Axolight posługuje się językiem wizualnym w taki sposób, aby każdy, kto wchodzi do jej świata, mógł się w nim odnaleźć, jeszcze zanim przeczyta nazwę marki. Nowa komunikacja opiera się na geometrii kształtu liter A, X i O. Stworzyło ją mediolańskie studio Teikna Design pod kierownictwem Claudii Neri.
– Claim, który teraz identyfikuje nowy wizerunek to Bespoke design – jak wyjaśnia Claudia Neri. – W przypadku Axolight jest on kluczowym czynnikiem, świadczącym o podejściu do designu pozwalającym nie tylko dopasować produkty do potrzeb rynku, ale także interpretować go w taki sposób, aby był on dostosowany do indywidualnych potrzeb, a więc na zamówienie.
W ramach obchodów 20-lecia Axolight organizuje w naszym kraju spotkanie z jednym z wiodących designerów współpracujących z marką – Dimą Loginoffem. Ten zdolny twórca takich lamp, jak Fedora, Mountain View, Urban oraz Urban Mini, okrzyknięty gwiazdą designu oraz uhonorowany licznymi nagrodami spotka się z architektami, projektantami, dziennikarzami i znawcami trendów. Będzie to okazja do wysłuchania jego wykładu, zapoznania się z twórczością oraz rozmów z artystą.
Dima Loginoff projektuje dla światowych marek (m.in. Axolight, Artemide, VitrA, Studio Italia Design), kreuje wnętrza oraz tworzy projekty koncepcyjne, udziela porad związanych z trendami, a także prowadzi warsztaty i szkolenia. Szczególne uznanie przyniosły mu projekty dla włoskiej marki Axo Light. Sama lampa Mountain View została wyróżniona jako najlepsza w 2015 roku w USA (Best of Year Awards) oraz w Rosji w 2016 roku (nagroda Best of the Year Elle Decoration).
Spotkanie z Dimą Loginoffem oraz marką Axolight odbędzie się w przestrzeni Mysia 3 w Warszawie 14 września o godz. 19.00. Wstęp wolny!
Serdecznie zapraszamy!
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dom