Data publikacji: 2013-12-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alma pierwszym i głównym najemcą Placu Vogla w Wilanowie
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Plac Vogla, obiekt handlowo-usługowy Ghelamco mający powstać na Warszawskim Wilanowie, właśnie pozyskał pierwszego najemcę – Alma Market S.A. Umowa została zawarta na okres 10 lat. Delikatesy zajmą ponad 1 500 m2 powierzchni na terenie obiektu.
Plac Vogla, obiekt handlowo-usługowy Ghelamco mający powstać na Warszawskim Wilanowie, właśnie pozyskał pierwszego najemcę – Alma Market S.A. Umowa została zawarta na okres 10 lat. Delikatesy zajmą ponad 1 500 m2 powierzchni na terenie obiektu.
Pierwszy, znaczący najemca Placu Vogla – Delikatesy Alma – to znana sieć wysokojakościowych sklepów spożywczych. Ich profil i oferta znakomicie wpisują się w koncepcję Placu Vogla, dopasowaną do stylu życia świadomych konsumentów i będącą odpowiedzią na codzienne potrzeby mieszkańców dzielnicy. Obiekt pomieści ponadto różnorodne sklepy i punkty usługowe m.in. studia urody, odnowy biologicznej i fitness, a dodatkowo zapewni bogatą ofertę kawiarnianą oraz restauracyjną. Wygoda konsumentów i oszczędność ich cennego czasu to główne wyznaczniki charakteru inwestycji.
Plac Vogla powstanie pomiędzy ulicami Sytą, Zaściankową, Łokciową i Vogla. Obiekt uzyskał właśnie prawomocne pozwolenie na budowę, rozpoczęcie jego realizacji zaplanowano na 2014 rok. Budowa będzie trwać ok. 7 miesięcy.
Plac Vogla zrealizowany będzie w niskiej, w większości parterowej zabudowie. Zapewni ok. 50 lokali na blisko 11 000 m2 powierzchni – z czego Delikatesy Alma zajmą ponad 1 500 m2 Sklep znajdzie się w centralnej części kompleksu. Podobnie jak i do pozostałych lokali w obiekcie, do delikatesów będzie można wejść bezpośrednio z poziomu ulicy. W ramach Placu Vogla powstanie wygodnyi przestronny parking na ponad 350 aut, dostępny dla klientów.
Poza Placem Vogla, w planach Ghelamco są jeszcze dwa kolejne, kameralne obiekty usługowo-handlowe: Prochownia Łomianki i Pasaż Tukanów w Piasecznie. Wszystkie trzy inwestycje zaprojektowane są według nowej na polskim rynku koncepcji typu „open-air center” przez pracownię Arch Magic. Obiekty zapewnią lokalnym społecznościom przyjazne miejsce do codziennych zakupów i spotkań.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości