Data publikacji: 2019-02-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Algeco rozwija usługę Serwis 360°
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Lider rynku modułów kontenerowych w Polsce – jako pierwszy na rynku – rozwija usługę Serwis 360°, dzięki której dostarczany przez Algeco modułowy obiekt, staje się gotowym miejscem do pracy.
Lider rynku modułów kontenerowych w Polsce – jako pierwszy na rynku – rozwija usługę Serwis 360°, dzięki której dostarczany przez Algeco modułowy obiekt, staje się gotowym miejscem do pracy. Dla zamawiającego oznacza to oszczędność czasu i kosztów związanych z zarządzaniem wieloma dostawami. „Lata doświadczeń i współpraca z tysiącami klientów sprawiają, że znamy nasze moduły jak własną kieszeń i wiemy jak optymalnie wykorzystać ich przestrzeń” – mówi Jakub Łazowy, Dyrektor Handlowy Algeco Polska. I dodaje: „Nasza oferta 360° trafia w punkt, dostarczając naszym klientom gotowych rozwiązań do wykorzystania w swoich inwestycjach”.
Budynek realizowany w systemie modułowym oznacza maksymalną elastyczność i etapowość inwestycji. Realizacja projektu następuje w kolejności, która najbardziej odpowiada zamawiającemu – dzięki wymiennym ścianom można z łatwością powiększyć lub ograniczyć przestrzeń, dobudować kondygnację lub wybrać wolnostojące obiekty. Usługa 360° pomaga optymalnie wykorzystać przestrzeń powstałego budynku modułowego oraz otoczenia inwestycji.
Spectrum usługi Serwis 360°
Serwis 360° to zarówno usługi związane z wyposażeniem wewnętrznym (pakiety meblowe, wyposażenie: kuchni, łazienki, magazynowe, konferencyjne), instalacjami (sanitarno-wentylacyjne, elektryczne i sieć IT), wykończeniem zewnętrznym (elewacje, tarasy, ogrodzenia, elementy stalowe etc.), utrzymaniem czystości, cateringiem, EKO rozwiązaniami (fotowoltaika, oświetlenie Led), zabezpieczeniami (przeciwpożarowymi, BHP, alarmowymi) czy wreszcie „pakietami bezpieczeństwa”.
Algeco proponuje klientom możliwość aranżacji gabinetów, stanowisk pracy, sal konferencyjnych, przestrzeni magazynowych, a także kuchni, jadalni czy szatni, w jednym z 3 standardów: economy (podstawowy i praktywczny), comfort (wygodny i komfortowy), premium (ponadstandardowy i dopasowany do wysokich wymagań).
Firma ma w swojej ofercie różne elementy wykończenia zewnętrznego. Wśród nich znajdują się przeszklone panele i drzwi, dodatkowe okna, daszki, tarasy, attyki, brandowane folie, różne rodzaje elewacji oraz żaluzje i moskitiery. Oferuje też zabezpieczenie terenu wokół obiektu (przęsła, bramy, furtki).
Klienci mogą oddelelegować Algeco realizację instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, grzewczej, klimatyzacyjnej, elektrycznej oraz sieci IT. Otrzymują pomoc w urządzeniu bezpiecznej przestrzeni, zgodnej z wymogami przepisów bezpieczeństwa. Mają też gwarancję szybkiego wyjścia z każdej sytuacji kryzysowej, np. w przypadku kradzieży kontenera, włamania, konsekwencji anomalii pogodowych, pożaru czy nieumyślnego uszkodzenia kontenera.
Korzyści dla klienta
Okazuje się, że dzięki skorzystaniu z usługi Serwis 360° otwarcie nowego biura nie musi być długim i męczącym procesem. Skorzystanie z przemyślanych koncepcji Algeco to oszczędność czasu i ograniczenie kosztów oraz gwarancja pomocy w doborze pakietu najbardziej dopasowanego do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
„Serwis 360° to wygoda i bezpieczeństwo klientów Algeco” – podsumowuje Jakub Łazowy.
Spacer po biurze Algeco: https://my.matterport.com/show/?m=6iSAoHTKvdp&utm_source=4
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości