#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Ach, ta dzisiejsza młodzież, czyli dlaczego polskiemu nastolatkowi się…chce!Powszechne przeświadczenie o młodzieży, która skupiona jest wyłącznie na sobie nie znajduje odzwie
Informacja prasowa9 maja 2018, WarszawaNajczęstsze błędy w bieganiuWraz z nadejściem wiosny, okoliczne parki i ulice coraz częściej zostają opanowane przez biegaczy. Piękna pogoda zachęca do wyjścia z domu i uprawiania jog
Data publikacji: 2017-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Guardian Glass otwiera linię produkcyjną szkła laminowanego w fabryce w Oroshaza, WęgryKategoria: Guardian, szkło laminowane Nowa linia zaspokoi rosnący popyt
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – ko
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak urządzić salon w modnym stylu skandynawskim?Kategoria: Rosanero, styl skandynawski Jasne kolory, duża ilość światła i ekologiczne materiały to trzy wyró
Data publikacji: 2019-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dywan w domu alergika? To możliwe! Podpowiadamy czym kierować się przy jego wyborzeKategoria: Arte Życie alergika nie należy do najłatwiejszych. Wszędzie –
Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Jak odżywić mózg przed klasówką? Czas na konkurs SIŁA UMYSŁU!Kategoria :Data publikacji: 19.02.2018Nie ma sprawnego działania ludzkiego organizmu bez sprawnie działającego mózgu, w którym powstaje każda myśli i uczuc
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie