Data publikacji: 2016-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kibicuj z Dobroplast i wygraj bilet na mecz Polska-Dania!Kategoria: dobroplast, konkurs, mecz Wrażenia związane z występem biało-czerwonych na EURO 2016 dopiero
Warszawa, 30 października 2017 r.Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – wprowadziła na rynek nową linię koncentratów do płukania tkanin, inspirowaną zapachami ekskluzywnych perfum. Linia Per
Dlaczego jednostki samorządowe są atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców?Skutki współczesnych cyberataków mogą być odczuwane nie tylko w wymiarze finansowym. W przypadku naruszenia bezpieczeństwa IT w samorządach wykradzion
Wydawać by się mogło, że budynki wielorodzinne nie mają czym zaskakiwać. Przecież ich funkcja jest z góry jasno określona, a my trochę przyzwyczailiśmy się już do charakterystycznych bloków z wielkiej płyty, które racze
UPAŁY? MAMY NA NIE SPOSÓB!Chociaż lato to jedna z tych pór roku, na które z niecierpliwością czekamy, wysokie temperatury potrafią być bardzo dokuczliwe. Upały niosą za sobą ryzyko odwodnieniai przegrzania organizmu, a na
Informacja prasowaPoznań, 7 października 2019 r.Wise Cafe – nowoczesność w tradycyjnym wydaniuIkoniczna cukiernia hotelu Merkury w nowej odsłonie w Mercure Poznań CentrumZmienia się koncept miejsca, a tradycja zostaje. Wra
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”.
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lampy AXIS marki Nowodvorski Lighting – powiew nowoczesności w minimalistycznej formieKategoria: Nowodvorski, Lampa Axis Styl modernistyczny czy industrialny są
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�