Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Ogród i taras w kojącym cieniuWśród propozycji Gandia Blasco znajdziemy rozwiązania służące wypoczynkowi w ogrodzie i na tarasie. Dzięki nim letnie dni spędzimy w kojącym cieniu. Zana od średniowiecza w architekturze ogro
Informacja prasowa 29 listopada 2018, WarszawaKażdego roku Święta Bożego Narodzenia przyprawiają nas o prawdziwy zawrót głowy. Przedświąteczne porządki, pieczenie makowców, lepienie uszek i kupowanie prezentów pod choink
PALISADA ŁUPANA – POSTAW NA NATURALNOŚĆZagospodarowanie działki położonej na pofałdowanym terenie to oprócz dużych możliwości aranżacyjnych konieczność zabezpieczenia skarp, uskoków, czy bocznych krawędzi schodów. Z
@Home – najem długoterminowy w duchu skandynawskim zadebiutuje już na początku roku na gdańskiej ZaspieOdpowiedzialne podejście do środowiska naturalnego wkracza na rynek budownictwa mieszkaniowego. @Home to nowa inwestycja de
Wydawać by się mogło, że budynki wielorodzinne nie mają czym zaskakiwać. Przecież ich funkcja jest z góry jasno określona, a my trochę przyzwyczailiśmy się już do charakterystycznych bloków z wielkiej płyty, które racze
INFORMACJA PRASOWA Kraków, 04.06.2019AT OFFICE – BIURA IDEALNIE DOPASOWANE, CZYLI NOWY PRODUKT GRUPY BUMA Każdy specjalista wie, że otoczenie ma niebagatelny wpływ na powodz
Novotel Wrocław CityFilmowy hotel pokazuje nowe obliczeNovotel Wrocław City, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy Dolnego Śląska, dzięki zakończeniu kolejnego etapu kompleksowych działań modernizacyjnych, zyskał wł
Jest wszechobecny. Dociera do nas zewsząd i nawet najspokojniejszych potrafi przyprawić o ból głowy – dosłownie. Mowa o hałasie i nie będzie dużą przesadą, jeśli powiemy, że cisza to dzisiaj prawdziwy luksus. Dlatego budu
Informacja prasowaWarszawa, 20 listopada 2019 r.Sałatkowe ziemniaki, czyli NIEzwykła odsłona kartofliMimo że ponad 50% respondentów, biorących udział w sondażu przeprowadzonymw ramach pierwszej edycji kampanii „Ziemniaki