Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
Aromatyczny wigilijny barszcz czerwonyPrzepis poleca Robert Muzyczka, szef kuchni Dworu Korona Karkonoszy!Składniki:– głowy karpia 2 szt.– marchew 3 szt.– pietruszka 2 szt.
Światło, kolor, ciepło…wnętrza, które przepędzą jesienną chandręOstatnie tygodnie jesieni w niczym nie przypominają już pięknych krajobrazów mieniących się złotem, soczystą czerwienią, kojącym brązem i rozgrzew
Informacja prasowa,Warszawa, 30 lipca 2018r. Proste sposoby, by schłodzić dom w upalne dniW ostatnich dniach media informowały, że do Polski zbliża się fala upałów. Termometry mogą wskazywać nawet 35 stopni Celsjusza. Przy
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Elegancja do kwadratu – kamień elewacyjny Alpamayo firmy LibetKategoria: Libet, Alpamayo, Libet Fassade, fasady, elewacja, elewacja budynku Minimalizm i prostota
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Ach, ta dzisiejsza młodzież, czyli dlaczego polskiemu nastolatkowi się…chce!Powszechne przeświadczenie o młodzieży, która skupiona jest wyłącznie na sobie nie znajduje odzwie
Data publikacji: 2015-09-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOREKTA INFORMACJI: Nowość! Minimalizm z przymrużeniem oka – kolekcja lamp SILICONE marki Nowodvorski LightingKategoria: lampy, nowodvorski, nowodvorski lighting
Warszawa, 12.12.2017 r.Bariery i wyzwania w rozwoju polskiej infrastruktury drogowejW ciągu ostatnich 25 lat sytuacja na rynku nadzorów drogowych zmieniała się kilkakrotnie. Na początku funkcje inspektorów nadzoru pełnili prac
Data publikacji: 2016-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego audyt nie musi być złem koniecznym?Kategoria: aft, audyt, ekspert Audyt to jedno z wielu narzędzi wspierających kontrolę przedsiębiorstwa pod kątem j
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie