Data publikacji: 2017-01-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A Book 2017 – jest nowe wydanie albumu inspiracji
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości
Firma Armstrong udostępniła kolejne wydanie prestiżowego rocznika, który stanowi przegląd najciekawszych inwestycji przeprowadzonych w Europie oraz aktualnych trendów w architekturze i wyposażeniu wnętrz.
Firma Armstrong udostępniła kolejne wydanie prestiżowego rocznika, który stanowi przegląd najciekawszych inwestycji przeprowadzonych w Europie oraz aktualnych trendów w architekturze i wyposażeniu wnętrz. W tegorocznym A Booku znalazły się 32 realizacje, w tym aż 6 projektów z Polski.
Armstrong po raz kolejny udowadnia, że sufity odgrywają istotną rolę w aranżacji wnętrz – nie tylko pomagają kreować atrakcyjną wizualnie przestrzeń, ale spełniają też szereg praktycznych funkcji, wśród których duże znaczenie ma zapewnienie przyjaznej akustyki w pomieszczeniach. Udane połączenie estetyki z funkcjonalnością w rozwiązaniach sufitowych sprawia, że marka może pochwalić się ogromną ilością interesujących realizacji. Wybrane pokazuje co roku w swoim A Booku. W tegorocznym wydaniu znalazły się 32 najciekawsze inwestycje o różnym przeznaczeniu i stylu wykończenia, w których zastosowano sufity podwieszane firmy Armstrong. A Book ma formę stylowego albumu, wydanego drukiem, ale też swój odpowiednik elektroniczny.
Prezentowane w albumie projekty pokazują, jak współcześni architekci interpretują trendy w urządzaniu wnętrz. Zestawienie różnych obiektów publicznych pozwala odkryć możliwości aranżacyjne, które daje wykorzystanie sufitów podwieszanych. W zależności od zamierzeń projektowych można za ich sprawą stworzyć wrażenie subtelnej gry światła, podkreślić charakter danej przestrzeni i osiągnąć ciekawe efekty optyczne w pomieszczeniu. Zdjęcia sklepów, ośrodków naukowych, placówek medycznych i biur z różnych stron Europy pozwalają zapoznać się z szeroką ofertą sufitów firmy Armstrong – od mineralnych, przez drewniane, po metalowe.
Polska coraz silniejsza w projektowaniu wnętrz komercyjnych
W porównaniu z ubiegłoroczną edycją A Book 2017 pokazuje więcej, bo aż 6 polskich inwestycji: siedzibę Automobilklub Polski w Warszawie, Galerię Handlową MODO, biuro EY, wnętrza budynku PRIME Corporate Center w Warszawie, Centrum Technologii Laserowych TRUMPF oraz Szpital Pediatryczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. – Duża liczba rodzimych realizacji w kolejnych wydaniach A Booka wyraźnie pokazuje jak wzrasta u nas świadomość projektowa, która przejawia się nie tylko oryginalnymi odsłonami najnowszych trendów, ale też poświęceniem większej uwagi zagadnieniom akustyki wnętrz oraz kontroli jakości powietrza i temperatury w pomieszczeniach – komentuje Sylwia Rudnicka z polskiego oddziału firmy Armstrong.
Tegoroczne wydanie albumu potwierdza, że największym polem do wszelkich aranżacyjnych kreacji pozostają wnętrza biurowe. Drewniane płyty sufitowe zestawione z czarnymi pionowymi belkami podkreślają elegancki charakter siedziby firmy Global Mining & Resource Company w Londynie. W kreowaniu przestrzeni biznesowych pomagają również sufity metalowe wykorzystane np. w polskim projekcie EY, czy w brytyjskiej firmie The Contact Company – gdzie stylowo harmonizują z błyszczącymi płytkami ściennymi w kolorze pomarańczowym. Zapewniające przyjazną akustykę sufity mineralne z linii Optima znalazły zastosowanie w siedzibie firmy technologicznej Pitney Bowes we Włoszech. Okrągła forma z krawędziami w charakterystycznych, umieszczonych w logo firmy kolorach pomaga podkreślić tożsamość marki.
Dążenie do uproszczenia form to jedna z głównych tendencji architektonicznych. Stylowy minimalizm we wnętrzach obiektów publicznych przejawia się w rozwiązaniach, które podkreślają przestronność pomieszczenia. W węgierskim sklepie H&M wykorzystano pionowe panele metalowe, które tworzą ażurową konstrukcję sufitu. Taki projekt wzmaga wrażenie lekkości aranżacyjnej i harmonizuje z jasną kolorystyką. Mediateka de Caen we Francji została utrzymana w podobnej estetyce – sufit Mesh Metal zapewnia odpowiedni dla działu multimedialnego biblioteki przepływ i jakość powietrza, a jego prosta forma nawiązuje do hasła tegorocznego A Booka – „Mniej znaczy więcej”. I dotyczy to nie tylko minimalistycznych tendencji w urządzaniu wnętrz, ale też akustyki. Mniej hałasu to więcej koncentracji, która przekłada się na wydajność pracy. Nowoczesne projekty biur przedstawione w A Booku uwzględniają tę zależność, korzystając z rozwiązań proponowanych przez marki, które odpowiadają na wyzwania, jakie stawia szybko zmieniający się świat.
A Book 2017 dostępny w wersji cyfrowej: http://www.armstrong.co.uk/assets/global/commclgeu/files/Literature/4177.PDF https://issuu.com/armstrong_sufity_podwieszane/docs/armstrong_a_book_2017
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości